H REInvest Greece στη SCL Mellon
Συνολική digital στρατηγική για το brand, η οποία περιλαμβάνει creative content, social media marketing, καθώς και performance marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολική digital στρατηγική για το brand, η οποία περιλαμβάνει creative content, social media marketing, καθώς και performance marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προσθήκη δημοφιλών φίλτρων αναζήτησης, η βελτιωμένη προβολή σημείων φόρτισης και η ένδειξη της προβλεπόμενης ώρας άφιξης διευκολύνει σημαντικά τον εντοπισμό του πλησιέστερου φορτιστή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH AdTAG Greece κάνει την είσοδό της στην αγορά Διαφηµιστικής Τεχνολογίας (AdTech) στην Ελλάδα και ο Θάνος Ντζουµάνης, Head of Digital της Digital Pearl, µε την οποία υφίσταται δοµική συνεργασία, έδωσε στο adbusiness όλες τις λεπτοµέρειες για το νέο εγχείρηµα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις τελευταίες 30 ημέρες, το 62% των κακόβουλων αρχείων διανεμήθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με το PDF να είναι η πιο συνηθισμένη μορφή στο 59% των περιπτώσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πάνω από 1 δισ. προβολές βίντεο σε κοινωνικές και ψηφιακές πλατφόρμες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή (EME), είναι η σεζόν με τις περισσότερες προβολές από ποτέ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Galaxy AI εισάγει την τεχνητή νοημοσύνη στην Galaxy εμπειρία χρήσης και προσφέρει εξελιγμένες δυνατότητες στις Galaxy συμβατές συσκευές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορούν να αποτελέσουν σοβαρή απειλή για τις εκλογές και την δημοκρατία;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ8 φωτογράφοι απαθανατίζουν την καλλιτεχνική πλευρά 8 ευρωπαϊκών πόλεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα λάβουν επιστολή με συστάσεις για άμεσες διορθωτικές ενέργειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ειδικοί της Kaspersky απαντούν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ σχεδιασμός βασίζεται στις αρχές UI/UX, με καθαρό ύφος και αξιοποίηση των brand elements
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory