Tommy Hilfiger: Αmbassador o Lewis Hamilton
Το Tommy Hilfiger Group ανακοινώνει ότι ο Βρετανός οδηγός αγώνων ταχύτητας, Lewis Hamilton, θα είναι ο παγκόσμιος brand ambassador των αντρικών συλλογών Tommy Hilfiger
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Tommy Hilfiger Group ανακοινώνει ότι ο Βρετανός οδηγός αγώνων ταχύτητας, Lewis Hamilton, θα είναι ο παγκόσμιος brand ambassador των αντρικών συλλογών Tommy Hilfiger
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΔΕΛΤΑ στηρίζει για 3η συνεχόμενη χρονιά το MILKO ΤΟΥΡΝΟΥΑ 3Χ3 που ξεσηκώνει τους νέους όλης της Ελλάδας πρεσβεύοντας τις αξίες του αθλητισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι σημαίνει για την Επικοινωνία ο GDPR, το e Privacy και η χρήση αποκομμάτων Τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ανάγκη για ένα σωστά δομημένο, με ουσιαστικές και στοχευμένες πληροφορίες για τον υποψήφιο έρχεται να απαντήσει η πιο καινοτόμα και ολοκληρωμένη πλατφόρμα δημιουργίας βιογραφικών, το topcvmakers!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε η Vice Media, η πρώην CEO της A&E Network Nancy Dubuc, θα αποτελέσει τη νέα CEO του δικτύου της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Campbell Soup επέλεξε το Publicis Groupe για την χειρισμό του δημιουργικού και των media αρκετών εκ των γνωστών brands που διαθέτει, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MediaCom επιδιώκει να πετύχει μεγαλύτερη συνέπεια στο δίκτυό της και για τον σκοπό αυτό προχώρησε στην πρόσληψη της Kate Rowlinson για την ανάθεση καθηκόντων managing director τα Worldwide Hubs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενόψει Πάσχα συγκεντρώνει τρόφιμα & είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά και τις οικογένειες που ζουν ή απειλούνται να βρεθούν σε κατάσταση φτώχειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ συνεχίζει να επιβραβεύει την εμπιστοσύνη των πελατών και συνεργατών του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη 2η θέση στα Eventex 2018 Global Event Awards κατέκτησε η ΗΘΕ, αποσπώντας το βραβείο People’s Choice σε μια απονομή που μεταδόθηκε σε όλον τον κόσμο μέσω social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν δυο χρόνια μετά τη συγκέντρωση των διαφημιστικών της επιχειρήσεων στον Omnicom, η McDonald's επέκτεινε περισσότερο τη μεταξύ τους σχέση, επιλέγοντας το τμήμα Content Collective του ομίλου σαν τον αποκλειστικό συνεργάτη στο κομμάτι entertainment και content marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory