Carat: Προβλέπει αύξηση της δαπάνης
Carat: Προβλέπει αύξηση της δαπάνηςΑύξηση της τάξης του 4,6% στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη για το 2015 προέβλεψε η Carat σε νέα έκθεσή της, με συνέπεια αυτή να φτάσει στα 540 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το συγκεκριμένο ποσό είναι βελτιωμένο κατά 23,8 δισεκατομμύρια σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ η πορεία αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα digital media, που αναμένεται να αποτελέσουν το 25,9% του συνόλου της δαπάνης το 2016.
Σε ότι αφορά την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, η Carat προβλέπει ανάπτυξη 6,4%, με τα digital media να καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς 48,2%, που θα αγγίξει το 51,1% το 2016.
Αναλύοντας ακόμα περισσότερο τον digital τομέα, η Carat εκτιμά πως η display δαπάνη θα αυξηθεί κατά 12,4%, το video κατά 15% και το mobile κατά 55,3%. Την ίδια στιγμή, η ανάπτυξη του paid search θα αγγίξει το 11,8%.