To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τράπεζες: Οι διαφημιστικές δαπάνες το α' τρίμηνο

Τράπεζες: Οι διαφημιστικές δαπάνες το α' τρίμηνο
Το ποσό των 10.908.944 ευρώ δαπάνησαν συνολικά οι πέντε τράπεζες για την προβολή τους το πρώτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησαν στο πλαίσιο συμμόρφωσης με τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν.4374/2016 (ΦΕΚ Α' 50/1.4.2016) «Διαφάνεια στις σχέσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων με επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης και επιχορηγούμενα πρόσωπα».

Αναλυτικότερα, η Τράπεζα Πειραιώς δαπάνησε το υψηλότερο ποσό από 1/1-31/3/2016 λόγω διαφήμισης, προβολής ή προώθησης σε επιχειρήσεις Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, το οποίο ανήλθε σε 3.494.000 ευρώ.

Ακολουθεί, με βάση το ύψος της δαπάνης, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, με δαπάνες ύψους 2.949.228,13 ευρώ. Επιπρόσθετα των ανωτέρω πληρωμών η τράπεζα κατέβαλε 828.135,17 ευρώ, τα οποία αφορούσαν πληρωμές για ΦΠΑ, αγγελιόσημο, ειδικό φόρο τηλεοπτικών διαφημίσεων και λοιπές επιβαρύνσεις.

Τρίτη στην κατάταξη δαπανών έρχεται η Alpha Bank, με 2.540.351,25 ευρώ, ενώ κατέβαλε επιπλέον σε φόρους συνολικά 557.809,92 ευρώ (αγγελιόσημο 391.855,89 ευρώ, φόρος τηλεόρασης 163.886,44 ευρώ, ειδικό τέλος 635,23 ευρώ και δημοτικός φόρος 1.432,36 ευρώ).

Ακολουθεί η Eurobank με δαπάνες ύψους 1.146.878.55 ευρώ για το πρώτο τρίμηνο, ενώ σε φόρους υπέρ Ελληνικού Δημοσίου (ΦΠΑ, Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης) και υπέρ τρίτων (αγγελιόσημο), κατέβαλε συνολικά 357.831,07 ευρώ.

Τις χαμηλότερες δαπάνες κατέγραψε η Attica Bank, με 778.487,78 ευρώ, ενώ σε επιβαρύνσεις υπέρ Ελληνικού Δημοσίου και τρίτων (ΦΠΑ, αγγελιόσημο και λοιπά) κατέβαλε 380.779,77 ευρώ.