To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΓΓΕΕ: Ενέκρινε 22,1 εκατ. ευρώ διαφημιστικά κονδύλια για το 2016

ΓΓΕΕ: Ενέκρινε 22,1 εκατ. ευρώ διαφημιστικά κονδύλια για το 2016
Τι προκύπτει από τις αποφάσεις του τελευταίου διμήνου. Το μεγαλύτερο μέρος αφορά στο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του ΕΟΤ (19,4 εκατ. ευρώ)

Διαφημιστικά κονδύλια ύψους 22,1 εκατ. ευρώ  ενέκρινε η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας το δίμηνο Απρίλιος – Μάιος. Το μεγαλύτερο μέρος αφορά το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του ΕΟΤ (19,4 εκατ. ευρώ).

Αναλυτικότερα, τον Απρίλιο εγκρίθηκε το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για το 2016, ύψους 364.500 ευρώ, καθώς και το αντίστοιχο πρόγραμμα της Ειδικής Υπηρεσίας Ε.Π. Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, ύψους 100.000 ευρώ.

Ακόμη, ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς, ενέκρινε το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) για το έτος 2016, ύψους 19.440.960 ευρώ. Επίσης, εγκρίθηκε το υποβληθέν πρόγραμμα επικοινωνίας της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Ε.Π. «Υποδομών, Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΤΔ/ΕΠ-ΤΜΕΠΕΡΑΑ) για το έτος 2016, ύψους 61.500 ευρώ. Τα ανωτέρω προγράμματα είχαν υποβληθεί στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Τον Μάιο η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας ενέκρινε το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Καστοριάς για το 2016, συνολικού προϋπολογισμού 57.800 ευρώ καθώς και διαφημιστικό budget ύψους 2 εκατ. ευρώ για το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το έτος 2016.

Επίσης, εγκρίθηκε το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Ηρακλείου για το έτος 2016, συνολικού προϋπολογισμού 177.500 ευρώ, το οποίο είχε κατατεθεί στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.