To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WFA: Αναζητά λύσεις για το adblocking

WFA: Αναζητά λύσεις για το adblocking
Η World Federation of Advertisers (WFA) πρότεινε τη δημιουργία ενός νέου διεθνούς συνασπισμού προτύπων και ρύθμισης για την ψηφιακή διαφήμιση, ο οποίος θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της "απειλής" του ad blocking.

Σε πρόσφατη έρευνά της, η PageFair αποκάλυψε πως το adblocking έχει αναπτυχθεί κατά 90% για το 12μηνο που προηγήθηκε του Ιανουαρίου του 2015, με το 93% των adblockers σε παγκόσμια κλίμακα να προέρχονται από Ασία-Ειρηνικό. Επιπλέον, εκτιμά πως τουλάχιστον 419 εκατομμύρια χρήστες σε παγκόσμια κλίμακα, μπλοκάρει τις διαφημίσεις στα smartphones.

Η WFA συμφωνεί, πλέον, πως η βιομηχανία οφείλει να σταματήσει να κατηγορεί τους καταναλωτές και "να κοιτάξει τον εαυτό της", αναφορικά με τα αίτια που οδηγούν σε μπλοκάρισμα, αναζητώντας "βιώσιμες λύσεις". Επιπλέον, προτείνει μεγαλύτερη σύνδεση με τους καταναλωτές, για να εγκαθιδρύσει "ξεκάθαρες προτιμήσεις" σε ότι αφορά τις διαφημίσεις που τους ενδιαφέρει να βλέπουν και στη συνέχεια να αξιολογεί τις απαντήσεις τους.

Στη συνέχεια, η Ομοσπονδία στοχεύει στο στήσιμο ενός "ευρύτερου συνασπισμού", στον οποίο θα περιλαμβάνονται εκδότες, για την "υποστήριξη και ενίσχυση" τοπικών πρωτοβουλιών. "Η βιομηχανία χρειάζεται να ανταποκριθεί στην άνοδο του ad blocking. Είναι καθήκον μας να κάνουμε τη διαφήμιση περισσότερο ελκυστική, ώστε ο κόσμος να την απολαμβάνει και να μην θέλει να τον απορρίψει" ανέφερε μεταξύ άλλων ο president της WFA, David Wheldon.