To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

4WiseMonkeys: Νέα καμπάνια για το Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ, με θέμα τη συναίνεση.

4WiseMonkeys: Νέα καμπάνια για το Κέντρο ΔΙΟΤΙΜΑ, με θέμα τη συναίνεση.
Η 4WiseMonkeys δημιούργησε τη νέα καμπάνια του Κέντρου ΔΙΟΤΙΜΑ και του προγράμματος Equal_Gen, με θέμα την κουλτούρα της συναίνεσης.

Η καμπάνια με το μήνυμα «πες με ιδιότροπη», έρχεται να απαλλάξει τις γυναίκες από ενοχές και δεύτερες σκέψεις που κατακλύζουν τη σκέψη τους, κάθε φορά που προσπαθούν να βάλουν τα όριά τους. Και δεν σταματά εκεί. Στόχος της είναι, οι 3 αυτές λέξεις, να γίνουν σύνθημα όλων των γυναικών, μετά από κάθε ναι ή όχι τους, χωρίς το άγχος ή το φόβο για το πώς μπορεί να χαρακτηριστούν από τους άλλους. Γιατί η συναίνεση είναι δικαίωμα, όχι ιδιοτροπία.

Με ειλικρίνεια αλλά και ευαισθησία, η καμπάνια προσεγγίζει τη συναίνεση από διαφορετικές οπτικές γωνίες, ώστε να θίξει το τεράστιο εύρος της, σε όλα τα επίπεδα των διαπροσωπικών σχέσεων, πέρα από τις ερωτικές, ανοίγοντας έτσι τον διάλογο για μια κοινωνία με απόλυτα ισότιμες σχέσεις.

Την κοινωνική καμπάνια που περιλαμβάνει ολοκληρωμένη digital επικοινωνία, επιμελήθηκε η White Room με σκηνοθέτιδα τον Σοφία Γεωργοβασίλη, οι ηθοποιοί που συμμετείχαν φωτογραφήθηκαν από την Άννα Ψαρουδάκη, ενώ η επιμέλεια του ήχου ανήκει στην Yellowgroove, με την ευγενική συμμετοχή της Ιωάννας Παππά και της Δώρας Χρυσικού.