To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια καμπάνια από τη Nescafe Dolce Gusto

Παγκόσμια καμπάνια από τη Nescafe Dolce Gusto
Η Nescafe Dolce Gusto ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας καμπάνιας με τίτλο "Creativity Reinvents The Classics" και πρωταγωνιστή τον νικητή των βραβείων Grammy, will.i.am.

Η καμπάνια θα παρουσίασε ένα video του καλλιτέχνη, να αποδίδει με τον δικό του τρόπο το κλασικό τραγούδι "Sittin On The Dock Of The Bay" του Otis Redding, το οποίο θα συμπληρώσει την κάλυψη της προσπάθειας της Nescafe Dolce Gusto να ανακαλύψει εκ νέου την κλασική κούπα του καφέ.

Παράλληλα, την καμπάνια θα συνοδεύει μια συνέντευξη ανάμεσα στον will.i.am και τον Nescafé Dolce Gusto barista, Ola Persson, με αντικείμενο την επανεφεύρεση των classics στα πεδία δράσης τους.

Με την καμπάνια αυτή, η Nescafe στοχεύει να αναδείξει τη δέσμευσή της στη εξέλιξη των προϊόντων καφέ μέσα στην αγορά των καταναλωτών, θέτοντας σαν στόχο την υψηλή ποιότητα και τις "ψαγμένες" εμπειρίες καφέ. Η καμπάνια βρίσκεται στον αέρα από την 1η Σεπτέμβρη, ενώ το δημιουργικό κομμάτι υπογράφει η Publicis Conseil.     
TAGS: nescafe