To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Bacardi: Νέα παγκόσμια καμπάνια για το Grey Goose

Bacardi: Νέα παγκόσμια καμπάνια για το Grey Goose
Η Bacardi προβάλει τα luxury χαρακτηριστικά και τη σύνδεση του Grey Goose με την περιπέτεια

Η Bacardi προβάλει τα luxury χαρακτηριστικά και τη σύνδεση του Grey Goose με την περιπέτεια, μέσω του λανσαρίσματος μιας παγκόσμιας καμπάνιας, αξίας 25 εκατομμυρίων λιρών, της μεγαλύτερης στην ιστορία τoυ premium brand βότκας.

Η "La pursuit" αποτελεί την πρώτη μεγάλη δουλειά που παρουσιάζει η BBDO για το Grey Goose από την ημέρα που ανέλαβε εξ ολοκλήρου τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού, τον περσινό Απρίλιο.

Την ίδια στιγμή, ο χειρισμός των media ανήκει στην OMD. Ένα τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων θα κάνει ντεμπούτο στη βρετανική τηλεόραση στις αρχές Ιουνίου, δίνοντας συνέχεια στο μήμυμα "Fly beyond" που χρησιμοποιεί το brand από το 2013. Το τηλεοπτικό σποτ θα πλαισιωθεί από έντυπη, out-of-home, digital και social δραστηριότητα, με το Grey Goose να εφαρμόζει την experiential πρωτοβουλία La Boulangerie Bleue σε περισσότερες από 20 τοποθεσίες παγκοσμίως.

"Το νέο φιλμ αποτελεί εξέλιξη του ανατρεπτικού positioning της μάρκας" ανέφερε μεταξύ άλλων ο global vice-president του Grey Goose, Tom Swift.