To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Άσε τον θείο, πιάσε το Τζόκερ»

«Άσε τον θείο, πιάσε το Τζόκερ»
Ένα αφιέρωμα στη δημοφιλή διαφημιστική καμπάνια για το Τζόκερ από την ΟΠΑΠ Α.Ε., που επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory.

Τον Σεπτέμβριο του 2014 είδαμε για πρώτη φορά στους δέκτες μας τον γνωστό πια σε όλους θείο του Τζόκερ μέσα από την καμπάνια «Άσε τον θείο, πιάσε το Τζόκερ», που δημιούργησε η The Newtons Laboratory με εταιρεία παραγωγής την Boo Productions.

Πάνος Μπόλλας
Το βασικό συστατικό της επιτυχίας


Ο Πάνος Μπόλλας, Marketing Communication & Sponsorship Director της OΠΑΠ Α.Ε., στάθηκε στην ψυχαγωγική αξία της καμπάνιας.

Πού πιστεύετε ότι οφείλεται η επιτυχία της καμπάνιας με τον θείο;

Στο σημερινό τηλεοπτικό αλλά και κοινωνικοοικονομικό τοπίο, η ψυχαγωγική αξία που προσφέρει μια καλή κωμωδία στο κοινό είναι αδιαμφισβήτητη. Αυτή η καθημερινή αλήθεια είναι ένα βασικό συστατικό της επιτυχίας της επικοινωνίας του Τζόκερ με τον γνωστό και πολύ αγαπητό θείο. Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας αντλούν στοιχεία από παλιές και ευχάριστες στιγμές του ελληνικού κινηματογράφου, και η κωμική τους γραφικότητα τους έκανε γρήγορα πολύ αγαπητούς στο ευρύ κοινό, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει και την υπόσχεση του προϊόντος για την αλλαγή που μπορεί να φέρει το Τζόκερ στη ζωή κάποιου. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι η επικοινωνία αυτή είναι ήδη «στον αέρα» περισσότερο από ενάμιση χρόνο χωρίς να έχει δείξει σημάδια φθοράς, γεγονός που είναι σπάνιο για επικοινωνίες με τόσο έντονη προβολή. Πολύ γρήγορα κατάφερε να γίνει viral, καθώς οι χρήστες έφτιαξαν πολλές δικές τους ατάκες και γελοιογραφίες, που συζητήθηκαν στα social media.

Petr Matejovksy
Πιστοί στη δέσμευσή μας


Στην επικοινωνία μας με τον επικεφαλής της Μονάδας Marketing της ΟΠΑΠ, Petr Matejovsky, μας είπε σχετικά: «Οι στόχοι που έχει θέσει η ομάδα Μάρκετινγκ της ΟΠΑΠ επικεντρώνονται στην υποστήριξη της βασικής υπόσχεσης της μάρκας, η οποία επιθυμεί να προσφέρει καθημερινή διασκέδαση και ψυχαγωγία. Σε κάθε μας βήμα παραμένουμε σταθεροί σε αυτή τη στρατηγική, καθώς το σύνολο των δράσεών μας όσον αφορά στα παιχνίδια αποσκοπεί στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των καταναλωτών εντός και εκτός των πρακτορείων ΟΠΑΠ. Μέσα σε αυτό το πνεύμα σχεδιάζουμε την επικοινωνία για όλα μας τα προϊόντα, το καθένα από τα οποία έχει να προσφέρει τη δική του διαφορετική και πάντα ψυχαγωγική εμπειρία στον παίκτη. Στην περίπτωση του Τζόκερ έχουμε ένα παιχνίδι που πολλές φορές μονοπωλεί τις συζητήσεις, καθώς ο καθένας περιγράφει χαμογελώντας τι θα έκανε αν ήταν ο μεγάλος νικητής. Η καμπάνια “Άσε τον θείο, πιάσε το Τζόκερ” ήρθε για να συμπληρώσει την ψυχαγωγική εμπειρία του παιχνιδιού, προβάλλοντας τα ονειρικά κέρδη που προσφέρει με τρόπο ευχάριστο και διασκεδαστικό. Συνεχίζουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε ευχάριστες στιγμές στο κοινό μέσα από όλα τα παιχνίδια της ΟΠΑΠ, με υπεύθυνο και αξιόπιστο τρόπο».

Φώτης Ζησιμόπουλος
Η καμπάνια εκτόξευσε την αναγνωρισιμότητα του παιχνιδιού


Ο Φώτης Ζησιμόπουλος, Marketing Director Numeric Games & VLTs της ΟΠΑΠ Α.Ε., μας μίλησε για τα αποτελέσματα της καμπάνιας.

Ποια είναι η σημασία του Τζόκερ για την ΟΠΑΠ και πώς την ενίσχυσε η καμπάνια από τη στιγμή που ξεκίνησε μέχρι σήμερα;

Το Τζόκερ είναι ένα σύγχρονο παιχνίδι τύχης, που από το 1997 έως σήμερα έχει αλλάξει τη ζωή εκατοντάδων ανθρώπων που κατάφεραν να μαντέψουν το μαγικό 5+1. Ο εκρηκτικός συνδυασμός των εκατομμυρίων ευρώ που μοιράζει μαζί με τις πρωτότυπες διαφημίσεις που σχεδόν πάντα το συνόδευαν, το έχουν αναδείξει ως το δημοφιλέστερο παιχνίδι τύχης στην Ελλάδα. Γι’ αυτούς τους λόγους, το Τζόκερ απολάμβανε ήδη μεγάλης αναγνωρισιμότητας από το κοινό πριν από την πρώτη προβολή της καμπάνιας με τον θείο. Η πρόκληση που είχε να αντιμετωπίσει η ομάδα μας ήταν το πώς θα μπορούσε ένα τόσο γνωστό και ήδη δημοφιλές παιχνίδι να μεγαλώσει τη βάση του και να γίνει συνώνυμο με το όνειρο. Η καμπάνια «Άσε τον θείο, πιάσε το Τζόκερ» ήρθε και εκτόξευσε την αναγνωρισιμότητα του παιχνιδιού. Η δυναμική της επικοινωνίας αυτής φάνηκε ήδη από τα τέλη του 2014, όταν πρωτοεμφανίστηκε στο ευρύ κοινό που την υποδέχτηκε με ενθουσιασμό, και συνεχίζει να την απολαμβάνει μέχρι και σήμερα. Η θετική της επίδραση έχει φανεί και στα αποτελέσματα του Τζόκερ που διατηρεί σταθερά τη θέση του ως ένα από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια. Αυτή η ιστορία, σε συνδυασμό με τη συνεχώς αυξανόμενη αναγνώριση του Τζόκερ, το καθιστούν σταθερά ένα από τα πιο σημαντικά brands της ΟΠΑΠ. Τα στοιχεία αυτά συνεχίζουν να μας δίνουν την ευχάριστη πρόκληση της συνέχειας και της ενίσχυσης αυτής της κληρονομιάς.


Συντελεστές
Διαφημιστική Εταιρεία - The Newtons Laboratory
Εταιρεία Παραγωγής - Boo Productions

ΟΠΑΠ
Petr Matejovsky - Chief Marketing Officer
Πάνος Mπόλλας - Marketing Communication & Sponsorship Director
Φώτης Ζησιμόπουλος - Marketing Director Numeric Games & VLTs
Aλίκη Κοτζαμάνη - Head of Media
Πόπη Ασλανίδου - Head of ATL
Απόστολος Χουλιάρας- Head of Marketing Dept. Numeric Games
Πάνος Μπάσιος - Head of Performance Marketing, Digital Media Buying and Digital Analytics
Χριστίνα Φωτεινοπούλου - Head of Social Media and Campaigns
Σοφία Καλαμπαλίκη - ATL Specialist
Σοφία Γαζή - Media Specialist
Νικολέτα Ζήκα - Marketing Specialist Numeric Games
Κατερίνα Μπούρα - Digital Marketing Specialist
Βασίλης Κατσικάδης - SEM Specialist
Βασίλης Χουλιάρας - Reporting Specialist