To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Unilever: Νέα καμπάνια με κοινωνικό χαρακτήρα

Unilever: Νέα καμπάνια με κοινωνικό χαρακτήρα
Η Unilever λανσάρει μια νέα cross-brand καμπάνια, η οποία υπογραμμίζει την κοινωνική αλλαγή που επιτυγχάνει μέσω των μαρκών της.

Με προβολή σε τηλεόραση και Online μέσα, η ενέργεια "τρέχει" σε Ηνωμένο Βασίλειο, Βραζιλία, Νότια Αφρική και Ινδονησία με τίτλο "So long old world" και υποδεικνύει πως "ο κόσμος τελειώνει, έτσι όπως τον γνωρίζουμε, επειδή ένας νέος κόσμος ξεκινά".

Στη συνέχεια, δείχνει σκηνές ανθρώπων οι οποίοι έχουν ωφεληθεί από πρωτοβουλίες της Unilever, όπως οι ακόλουθες: το Dove βοηθά 19 εκατομμύρια νεαρών ανθρώπων να χτίσουν την αυτοπεποίθησή τους, το Domestos βοηθά 5 εκατομμύρια ανθρώπους να αποκτήσουν πρόσβαση σε τουαλέτες και το Persil βοηθά 10 εκατομμύρια παιδιά να μορφωθούν.

Η διαφήμιση κλείνει με μια εικόνα που παρουσιάζει το λογότυπο της Unilever και ένα καρουζέλ των brand logos της εταιρείας, που είναι τα εξής: Persil, Dove, Domestos, PG, Hellmann’s, Sure, Knorr, Flora, Comfort και Wall’s.

Σύμφωνα με την FMCG εταιρεία, η καμπάνια που δημιουργήθηκε από την Ogilvy, προέκυψε έπειτα από έρευνα, η οποία έδειξε πως η βιωσιμότητα αποτελεί σήμερα βασικό "κλειδί" της καταναλωτικής συμπεριφοράς, με το 54% των καταναλωτών να υποστηρίζει πως θα ήθελαν να "αγοράσουν βιωσιμότητα". Πέρσι, είχε προηγηθεί παρόμοια καμπάνια από τη Unilever με τίτλο "Farewell to the forest", η οποία υπογράμμιζε την υποστήριξή της στο έργο της WWF για τα δέντρα.    
TAGS: Unilever