To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα καμπάνια Volvo με τον Ιμπραΐμοβιτς

Νέα καμπάνια Volvo με τον Ιμπραΐμοβιτς
Η νέα καμπάνια της Volvo με τον Σουηδό αστέρα του ποδοσφαίρου αφορά στο λανσάρισμα των S90 και V90  

Η Volvo Cars συνεργάζεται και πάλι με το Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, το διάσημο Σουηδό ποδοσφαιριστή και δημιουργούν μία πολλά υποσχόμενη καμπάνια ή οποία αναμένεται να ενθουσιάσει τους φίλους τόσο της σουηδικής premium μάρκας όσο και αυτούς του ποδοσφαίρου. Ο λόγος της συνεργασίας είναι το λανσάρισμα των νέων Volvo S90 και V90 και αφορμή το επερχόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου εθνικών ομάδων, γνωστό και ως Euro 2016, το οποίο θα διεξαχθεί στη Γαλλία τον επόμενο μήνα. Η καμπάνια λανσάρεται στο διαδίκτυο το βράδυ της Δευτέρας 30 Μαΐου στις 21.15’, λίγες μέρες πριν την έναρξη του Euro 2016.

Όσον αφορά στο σενάριο, η καμπάνια εκτυλίσσεται στο Παρίσι και παρουσιάζει την πορεία του πρώην άσσου της Παρί Σεν-Ζερμέν, της δημοφιλούς τοπικής ομάδας την οποία ο Ζλάταν οδήγησε στον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο πρωταθλήματος στη Γαλλία, από τα σκληρά παιδικά χρόνια στο Μάλμε της Σουηδίας, στην παγκόσμια καταξίωση. Η επιλογή της πόλης έχει μία επιπλέον ανάγνωση: ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, που εκτός από κορυφαίος επιθετικός στο παγκόσμιο ποδοσφαιρικό στερέωμα είναι και ένθερμος οπαδός της Volvo, αυτή την περίοδο προετοιμάζεται εντατικά για το Euro 2016 στη Γαλλία, αφού σε αυτό μετέχει και η εθνική ομάδα της Σουηδίας.

«Χαίρομαι που έχω ξανά την ευκαιρία να συνεργαστώ με τη Volvo. Έχω δει τα νέα μοντέλα, τα έχω δοκιμάσει και νομίζω ότι είναι φανταστικά. Έχουμε ένα κοινό με τη Volvo, τολμάμε και σκεφτόμαστε διαφορετικά. Η προηγούμενη καμπάνια με εμένα να οδηγώ το XC60 στα χιόνια της Σουηδίας και να απαγγέλω τον εθνικό ύμνο της χώρας μου ήταν πολύ καλή, αλλά αυτή είναι ακόμα καλύτερη. Γιατί αυτή είναι Made by Zlatan», δήλωσε χαμογελώντας και με τη χαρακτηριστική του αυτοπεποίθηση – σήμα κατατεθέν ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, παραφράζοντας το σλόγκαν της σουηδικής μάρκας, το Made by Sweden.

«Η νέα μας καμπάνια είναι ένας ύμνος στο ανεξάρτητο πνεύμα, στη δύναμη που κρύβει ο καθένας που τολμάει να σκέφτεται διαφορετικά. Ως μάρκα, σε όλη την ιστορία μας τολμάμε και κάνουμε πρωτοποριακές, διαφορετικές κινήσεις, σήμερα δε περισσότερο από ποτέ! Έχουμε παρουσιάσει μοναδικές τεχνολογίες και έχουμε δείξει δείγματα σχεδιαστικής έμπνευσης που κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει τολμήσει», δήλωσε ο Άντερς Γκούσταφσον (Anders Gustafsson), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής στη Volvo Cars.

Στο φιλμ, που θα παρουσιαστεί στο internet και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης απόψε Δευτέρα, στις 21.15’ ώρα Ελλάδας, βλέπουμε το Σουηδό σταρ να οδηγεί το νέο Volvo V90 σε επική μουσική υπόκρουση του Χανς Ζίμμερ. Πρόκειται για το διάσημο συνθέτη στον οποίο έχει απονεμηθεί και βραβείο Όσκαρ καλύτερης πρωτότυπης μουσικής επένδυσης, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη μουσική block-buster ταινιών όπως ο Μονομάχος, οι Πειρατές της Καραϊβικής, Inception και άλλες.