To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GOD-Ε.Ι. Παπαδοπούλου: Ύμνος στη μαμά!

GOD-Ε.Ι. Παπαδοπούλου: Ύμνος στη μαμά!
Την αγάπη που προσφέρει απλόχερα και κάθε μέρα η μαμά, εξυμνεί η νέα τηλεοπτική επικοινωνία για τα Μιράντα Παπαδοπούλου, που υπογράφει η GOD. H Ελένη Κωνσταντινίδη, Managing Director της εταιρείας, μας δίνει όλες τις λεπτομέρειες.

adb: H συνεργασία της E.I. Παπαδοπούλου με την GOD πρόσφατα διευρύνθηκε πέραν της digital στρατηγικής και παρουσίας. Πώς προέκυψε αυτή η επέκταση της συνεργασίας;

Ε.K.:
Η συνεργασία της Ε.Ι. Παπαδοπούλου και της GOD ξεκίνησε με τη δημιουργία της digital και social media στρατηγικής του brand και διευρύνθηκε πέρυσι με την ταινία για το προϊόν «Μιράντα με κακάο». Η GOD, έχοντας χτίσει τη στρατηγική του brand σε άλλα μέσα και γνωρίζοντας καλά τις μαμάδες, τα συναισθήματά τους, τις ανησυχίες και τις ανάγκες τους, κατάφερε να δημιουργήσει μια ταινία η οποία εξυμνεί με έναν πολύ απλό και παράλληλα ιδιαίτερο τρόπο τον ιερό ρόλο της σύγχρονης μητέρας, μιλώντας στην καρδιά της.

adb: Ποιο ήταν το brief που λάβατε και πώς το προσεγγίσατε; Ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει η ταινία;

Ε.K.:
Στόχος των μπισκότων Μιράντα, ενός τόσο παραδοσιακού αλλά και διαχρονικού brand, ήταν το επικοινωνιακό του «επαναλανσάρισμα» στις σύγχρονες πλέον always-on μαμάδες ώστε να υπενθυμίσουμε το αγαπημένο αυτό brand αλλά και να χτίσουμε περαιτέρω τα πλούσια διατροφικά του χαρακτηριστικά. Ζητούμενο ήταν η διαφοροποίηση της επικοινωνίας ανάμεσα στο clutter των διαφημίσεων που απευθύνονται σε μαμάδες και η δημιουργία ενός τηλεοπτικού σποτ που θα το θυμούνται και θα το τραγουδούν τόσο οι μαμάδες όσο και τα παιδιά.

adb: Γιατί επιλέξατε να δημιουργήσετε «έναν ύμνο στη μαμά»;

Ε.K.:
Η επιλογή ενός ύμνου στη μαμά ήταν κάτι σαν μονόδρομος για τα Μιράντα. Τα μπισκότα Μιράντα Παπαδοπούλου είναι μια αξία αναλλοίωτη στο χρόνο και είναι απόλυτα συνυφασμένα με τη μητρική φροντίδα. Σε ένα τόσο δα μικρό μπισκότο, εμπερικλείονται άπειρες αναμνήσεις από την παιδική μας ηλικία και τη μοναδική σχέση μητέρας- παιδιού. Υπήρξε λοιπόν στρατηγική μας απόφαση να δημιουργήσουμε μια ταινία με βασικό όχημα ένα τραγούδι-ύμνο στη μαμά και όχι απλώς άλλο ένα jingle. Ένα τραγούδι από το στόμα ενός παιδιού που θα είχε τη δύναμη να μεταδώσει όλες τις αξίες και τα συναισθήματα της μοναδικής αυτής σχέσης ανάμεσα στη μητέρα, το παιδί και τα Μιράντα Παπαδοπούλου. Σε αυτή την ταινία και με το συγκεκριμένο τραγούδι, τα Μιράντα γίνονται το όχημα για να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ, άπειρη ευγνωμοσύνη στον άνθρωπο που μας φρόντισε όσο κανένας και που βρίσκεται δίπλα μας κάθε στιγμή, τη μαμά.

adb: Ποιες είναι οι προκλήσεις που «κρύβει» η επικοινωνία ενός ιδιαίτερα γνωστού και καθιερωμένου brand όπως τα Μιράντα Παπαδοπούλου;

Ε.K.:
Η μεγαλύτερη πρόκληση έχει κυρίως να κάνει με τη σωστή αναπαραγωγή των συναισθημάτων αλλά και των αξιών με τις οποίες είναι φορτισμένη μια τέτοια μάρκα. Αυτό που κάνει το εγχείρημα ακόμα πιο δύσκολο, είναι να μπορέσει κανείς να δημιουργήσει εικόνες, αναμνήσεις, ιστορίες, λόγια που να μιλάνε στις διαφορετικές συναισθηματικές αναφορές του καθένα. Οποιαδήποτε επικοινωνία για ένα lovebrand όπως τα Μιράντα Παπαδοπούλου, χρειάζεται κυρίως σεβασμό. Και πολλή πολλή αγάπη.

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μία φράση;

Ε.K.:
Καμπάνια όπως... μαμά.




Συντελεστές


Διαφημιστική εταιρεία: GOD
Creative Direction: ANNITA ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ
Εταιρεία Παραγωγής: TOP-CUT MODIANO
Σκηνοθεσία: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΝΔΑΡΕΣ
Μουσική: Composed & produced by Marietta Fafouti
MUSOU MUSIC GROUP