To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέο φιλμ της Nike για το Euro

Νέο φιλμ της Nike για το Euro
Πρωταγωνιστής ο Cristiano Rοnaldo, στην ταινία που δημιούργησε η Wieden & Kennedy.   

Με πρωταγωνιστή τον Cristiano Ronaldo που ξυπνάει και ανακαλύπτει πως είναι παγιδευμένος στο σώμα ενός μικρού ballboy (και το αντίστροφο), λανσάρεται η νέα καμπάνια, διάρκειας 6 λεπτων, της Nike για το Euro 2016 της Γαλλίας.

Η καμπάνια που φέρει τίτλο "The Switch", φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Wieden & Kennedy και τη σκηνοθετική επιμέλεια του Ringan Ledwidge, που ήταν υπεύθυνος και για το φιλμ με τίτλο "Winner Stays", το οποίο είχε λανσάρει η Nike στο Μουντιάλ του 2014.

Το νέο σποτ γυρίστηκε σε διάστημα 5 ημερών στην Ισπανία και η μάρκα αθλητικών υποστήριξε πως αυτό ήταν το πιο εκτεταμένο γύρισμα που έχει κάνει ποτέ η Ronaldo, στα χρόνια της μεταξύ τους συνεργασίας. Στο φιλμ εμφανίζονται επίσης οι μορφές των Joe Hart, Harry Kane, Ricardo Quaresma, Andre Gomes, Vieirinha, Raphael Varane, Anthony Martial, Sergi Roberto και Javier Mascherano.  

Όσο για τον συμπρωταγωνιστή του Ronaldo, αφορά σε έναν 16χρονο, που αρχικά αποτελούσε αναπληρωματική επιλογή, ωστόσο πήρε τον ρόλο όταν ο κανονικός ηθοποιός που είχε επιλεγεί, χτύπησε το πόδι του σε ατύχημα με το αυτοκίνητο και δεν ήταν σε θέση να τελέσει τα καθήκοντά του.