To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FORECOMM_s: Θετικές εκτιμήσεις στην αρχή της χρονιάς

FORECOMM_s: Θετικές εκτιμήσεις στην αρχή της χρονιάς
Θετικές εκτιμήσεις καταγράφονται στην αγορά επικοινωνίας με βάση τα ευρήματα του 29ου κύματος της έρευνας FORECOMM_s, που πραγματοποιεί η Abacus για λογαριασμό της ΕΔΕΕ

Τι βλέπουν οι διαφημιζόμενοι

Το 2024 ξεκινάει με τις εκτιμήσεις των στελεχών των διαφημιζομένων να κινούνται σε θετικά επίπεδα τόσο για το μέλλον της επιχείρησής τους (+43) όσο και για τις προοπτικές του κλάδου τους (+16). Η εκτίμηση για την ζήτηση παραμένει αυξητική, ενώ όσον αφορά τις αυξητικές τάσεις ξεπερνούν κάθε προηγούμενο. Συνολικά οι διαφημιζόμενοι συνεχίζουν να προβλέπουν ένα πληθωριστικό περιβάλλον με υψηλή ζήτηση, υψηλή απασχόληση και υψηλές τιμές

Marketing Βudgets: Σχετικά ήπια αυξητική διάθεση- To βάρος στο online
Το 2024 ξεκινάει με μία σαφή, αλλά σχετικά ήπια αυξητική διάθεση όσον αφορά τους προϋπολογισμούς marketing (+15) Η συνεχιζόμενη αύξηση των προϋπολογισμών marketing εξακολουθεί να διοχετεύεται κυρίως στα online εργαλεία, – διαχέεται όμως σε μικρότερο βαθμό και στις υπόλοιπες ενέργειες marketing με μεγαλύτερη έμφαση στην έρευνα αγοράς (+12) και τις προωθητικές ενέργειες (+11). Λιγότερο επωφελούνται το direct marketing (+6), τα offline media (+6) και οι δημόσιες σχέσεις (+4)
Η τάση αύξησης της επένδυσης σε online media (+27) και άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες (+29) εξακολουθεί να είναι ισχυρότερη από τη συνολική αύξηση των προϋπολογισμών marketing (+15). Η αυξητική τάση των offline media είναι αναιμική (+6) και εξακολουθεί να υπολείπεται του ρυθμού αύξησης των συνολικών προϋπολογισμών
Το direct marketing συνεχίζει να εμφανίζει κάποια, έστω μικρή, συμμετοχή (+6) στην αύξηση των συνολικών προϋπολογισμών marketing (+15) μετά από στασιμότητα δύο ετών. Η προώθηση πωλήσεων συνεχίζει να αυξάνεται (+11) συγκλίνοντας με την αυξητική τάση των προϋπολογισμών marketing (+15)
Το πρώτο 3μηνο του 2024 το ενδιαφέρον για δημόσιες σχέσεις καταγράφει μικρή μόνο αύξηση (+4), αρκετά χαμηλότερα από την τάση αύξησης των συνολικών προϋπολογισμών marketing. Η πρόθεση επένδυσης στην έρευνα αγοράς καταγράφει αύξηση για δέκατο τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο και μάλιστα σημαντική (+12), συγκλίνοντας έτσι με τον ρυθμό αύξησης των συνολικών προϋπολογισμών marketing (+15)

Τι πιστεύουν οι διαφημιστές
Το 2024 ξεκινάει με τα στελέχη των διαφημιστικών εταιρειών να εκφράζουν θετικές εκτιμήσεις για τις εταιρείες τους (+38), ενώ και οι προσδοκίες για τον κλάδο της επικοινωνίας συνολικότερα είναι επίσης θετικές αν και σε χαμηλότερα επίπεδα (+22)
Σύμφωνα με την εκτίμηση των στελεχών των διαφημιστικών εταιρειών η ζήτηση για τις υπηρεσίες τους παραμένει θετική (+48), με παράλληλη αύξηση της απασχόλησης (+40) στον κλάδο. Σε σχέση με τις αμοιβές των διαφημιστικών, οι προσδοκίες είναι αυξητικές (+10) σε σχετικά υψηλά επίπεδα από την αρχή της μέτρησης
Οι εκτιμήσεις διαφημιζομένων και διαφημιστών συμπίπτουν ως προς την σημαντική αύξηση επένδυσης σε online εργαλεία, media και platforms και την μικρή αύξηση στις δημόσιες σχέσεις. Πέραν αυτού, οι διαφημιστές δεν συμμερίζονται τις εκτιμήσεις των πελατών τους για αύξηση επένδυσης στα offline media, την προώθηση πωλήσεων και την έρευνα αγοράς