To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Deloitte: Αντέχει η παραδοσιακή TV

Deloitte: Αντέχει η παραδοσιακή TV
Αισιόδοξες οι προβλέψεις στην πρόσφατη έκθεση για το χώρο της τεχνολογίας, των media και των τηλεπικοινωνιών.

«H παραδοσιακή τηλεόραση παρουσιάζεται να διατηρεί την απήχησή της στη μαζική αγορά σε αντίθεση με την TV μέσω streaming», αναφέρει η Deloitte στην πρόσφατη έκθεση με τις προβλέψεις της για το χώρο της τεχνολογίας, των media και των τηλεπικοινωνιών.

Η Deloitte προβλέπει πως η διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ «θα παραμείνει μάλλον σταθερή» στα περίπου 72 δισ. δολάρια το 2017, αν και την τρέχουσα χρονιά δεν πρόκειται να λάβει χώρα κάποιο μεγάλο αθλητικό γεγονός όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες.

Σύμφωνα με την Deloitte, οι φόβοι των ανθρώπων της τηλεοπτικής βιομηχανίας πως η τηλεθέαση γνωρίζει κάμψη ίσως να είναι υπερβολικοί και σημειώνει πως η σημαντική πτώση του τηλεοπτικού κοινού για αθλητικά γεγονότα στις ΗΠΑ ίσως να αποτελεί προσωρινή παράμετρο, με πηγή γέννησης την προεκλογική περίοδο στη χώρα.

«Η καθημερινή τηλεόραση παραμένει ισχυρή, το ad-skipping είναι σχετικά περιορισμένο και οι μεγαλύτερης ηλικίας τηλεθεατές παρακολουθούν λίγο περισσότερο τηλεόραση», αναφέρει η έκθεση της Deloitte.
TAGS: Deloitte