To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η νέα προσέγγιση της Focus Bari

Η νέα προσέγγιση της Focus Bari
Η νέα προσέγγιση της Focus Bari

Βασισμένη σε τρια κεντρικά σημεία, το why, το how και το what, η προσέγγιση αυτή έχει σαν κύριο στόχο της "να βοηθήσει τους πελάτες να αναπτυχθούν με υγιή τρόπο και να φτάσουν στην επιτυχία τους", ανέφερε αρχικά η Founder & Managing Partner της εταιρείας, Ξένια Κούρτογλου, αναλύοντας την έννοια του why. "Το να είσαι ο πρώτος, αποτελεί έναν μύθο. Μπορείς όμως να είσαι ο καλύτερος από τον προηγούμενο εαυτό σου και να αποτελέσεις το παράδειγμα" τόνισε η κ. Κούρτογλου.

Ακολούθησε η ανάλυση του how από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο Βαλέρια Τσάμη, η οποία είπε πως... "έχουμε προχωρήσει σαν ομάδα, επειδή συντονιζόμαστε σε ένα κοινό σκοπό. Μια ομάδα θέλει το καλύτερο για τον πελάτη της και τα στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν είναι: η ασφάλεια που προσφέρουμε μέσα από έγκυρα αποτελέσματα, το γεγονός πως δεν επαναπαυόμαστε, αλλά και η αντιμετώπιση της κάθε περίπτωσης ξεχωριστά". Η κ. Τσάμη έκανε και μια σύντομη αναφορά στο Bari SMART, μια σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών που "καλύπτει με ευελιξία όλα τα media. Λανσάρουμε έναν συνδυασμό έντυπου και digital για ομοειδή brands και φέρνουμε το κοινό του κάθε μέσου στο επίκεντρο".

Τη νέα προσέγγιση της εταιρείας, έκλεισε η Άννα Καραδημητρίου, μιλώντας για το what και αναλύοντας τις προτεραιότητες που είναι οι "Focus on Tech Life" και "Mirroring our Customers". "Παρακολουθούμε πολλά χρόνια την τεχνολογία, το internet και τις τηλεπικοινωνίες. Η τεχνολογική επανάσταση επηρεάζει, πλέον, τα πάντα" είπε η κ. Καραδημητρίου και συνέχισε: "Εστιάζουμε στο customer experience και βλέπουμε πως οι αποφάσεις λαμβάνονται μεν με τη λογική, αλλά και με την καρδιά και μάλιστα σε τριπλάσιο βαθμό. Οι επιχειρήσεις του μέλλοντος πρέπει να προσφέρουν θετικές εμπειρίες στους καταναλωτές".

Τέλος, παρουσιάστηκε το νέο συνεργαζόμενο unit της Focus Bari, το e-Satisfaction, το οποίο συνεργάζεται με e-shops, ώστε να καταγράψει τα συναισθήματα που γεννώνται στους πελάτες.    

TAGS: Latest news