To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η ψηφιακή διαφήμιση συνεχίζει τη διψήφια ανάπτυξη

Η ψηφιακή διαφήμιση συνεχίζει τη διψήφια ανάπτυξη
Το IAB Europe, σε συνεργασία με την IHS Markit, δημοσίευσε τη μελέτη AdEx Benchmark H1 2017. Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι η διαφήμιση στο διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 11,5%, σε 22,2 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2017 από 20,2 δισ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.

Επιπλέον, η μελέτη αποκαλύπτει ότι σχεδόν όλη η αύξηση των διαφημιστικών δαπανών στο διαδίκτυο βασίστηκε στο Mobile. Συγκεκριμένα, το mobile display αυξήθηκε κατά 45,9%, ενώ το desktop display συρρικνώθηκε κατά 1,4%. Το σύνολο του mobile ξεπέρασε όλες τις άλλες μορφές με ρυθμό ανάπτυξης 41,4%, φθάνοντας τα 7 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με το search που αυξήθηκε κατά 12,8%.

Το online video αυξήθηκε 3,2 φορές ταχύτερα από το non-video display που ανήλθε σε 1,7 δισ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2017, ποσό που αντιπροσωπεύει το 20% των συνολικών δαπανών display, γεγονός που υποδηλώνει ότι η ψηφιακή τεχνολογία αποτελεί βασικό κανάλι για διαφημιστικές brand καμπάνιες. 

Η τελευταία έκθεση European Programmatic Market Sizing, η οποία δημοσιεύτηκε από το IAB Europe και την IHS Markit, καταδεικνύει ότι το video αποτελεί επίσης βασικό μοχλό για την programmatic διαφημιστική δαπάνη με ρυθμό ανάπτυξης 155%.

Η ανάπτυξη της display διαφήμισης εξακολουθεί να ξεπερνά το search: ανάπτυξη 13,1% έναντι 12,8%. Το display έφτασε τα 8 δισ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2017, αντιπροσωπεύοντας το 37% της συνολικής διαφήμισης στο διαδίκτυο, ενώ το search αντιπροσώπευε το 48%. 

Η display διαφήμιση εξακολουθεί να παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (ΚΑΕ), καθώς στο εξεταζόμενο εξάμηνο αυξήθηκε κατά 16% σε σύγκριση με το 12,6% στη Δυτική Ευρώπη. 

Μάλιστα, η περιφέρεια της ΚΑΕ βοήθησε στη συνολική ανάπτυξη με αύξηση 15,9%, ενώ οι πιο ώριμες αγορές στη Δυτική Ευρώπη παρουσίασαν αύξηση 10,9%.
TAGS: IAB Europe, IHS