To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB: Αύξηση για τη digital δαπάνη στις ΗΠΑ

IAB: Αύξηση για τη digital δαπάνη στις ΗΠΑ
Στα 17,6 δισ. δολάρια η αξία της το τρίτο τρίμηνο του 2016.

Οι διαφημιζόμενοι στις Ηνωμένες Πολιτείες επένδυσαν 17,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακή διαφήμιση το τρίτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση IAB Internet Advertising Revenue, που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα το IAB (Interactive Advertising Bureau), σε συνεργασία με την PwC US.

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί το υψηλότερο τρίτο τρίμηνο σε ό,τι αφορά την ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη και αντιπροσωπεύει αύξηση 20% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Επιπρόσθετα, παρουσιάζει αύξηση 4,3% συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

«Το μομέντουμ της διαφήμισης σε mobile, digital video και άλλα καινοτόμα formats, είναι κάτι που δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει. Τα συγκεκριμένα στοιχεία ρεκόρ για το τρίτο τρίμηνο αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη των marketers στην ισχύ του Ιnternet, σε ό,τι αφορά τη σύνδεσή του με τα σημερινά κοινά», ανέφερε σχετικά ο Executive Vice President και CMO του IAB, David Doty.

«Το digital έχει γίνει κρίσιμο κομμάτι στις marketing στρατηγικές των διαφημιζόμενων. Η αυξανόμενη κατανάλωση media στις interactive οθόνες θα οδηγήσει εκ του ασφαλούς σε περισσότερες επενδύσεις στο ψηφιακό πεδίο», σχολίασε ο partner στην PwC US, David Silverman.

Τα στοιχεία που παραθέτει η έρευνα του IAB για το τρίτο τρίμηνο, υπολογίζονται με βάση το αντιπροσωπευτικό δείγμα που προκύπτει από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων. Οι πληροφορίες αντλούνται απευθείας από τις εταιρείες που πουλούν διαφήμιση στο Ιnternet, ενώ η έρευνα περιλαμβάνει data για έσοδα online διαφήμισης από web sites, εμπορικές online υπηρεσίες, free e-mail παρόχους κ.λπ.
TAGS: IAB