To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Europe: Αυξάνεται η αναγνώριση του επιχειρηματικού αντίκτυπου του programmatic

IAB Europe: Αυξάνεται η αναγνώριση του επιχειρηματικού αντίκτυπου του programmatic
Το IAB Europe παρουσίασε τα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης Attitudes to Programmatic Advertising.

Η καλύτερη αναφορά και ο έλεγχος της καμπάνιας από την πλευράς των αγοραστών και ο βελτιωμένος έλεγχος των αποθεμάτων από την πλευρά των πωλητών, αναφέρονται πλέον συχνότερα ως μερίσματα από το programmatic σε σύγκριση με τα χαμηλότερα media κόστη και την αποτελεσματικότητα των συναλλαγών, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του IAB Europe με τίτλο Attitudes to Programmatic Advertising. Η έρευνα, που επισημάνθηκε στην πρώτη Virtual Programmatic Day του IAB Europe, βασίζεται σε στοιχεία από 700 και πλέον διαφημιζόμενους, εταιρείες και publishers από 29 αγορές. Στόχος της είναι να προσφέρει σαφήνεια σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της υιοθέτησης του programmatic και των προοπτικών των stakeholders όσον αφορά την παροχή στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. 

Η έρευνα, που βρίσκεται στο τρίτο έτος, υπογραμμίζει τέσσερα βασικά ευρήματα:

1) Η ποιότητα της διαφήμισης και η διαφάνεια των χρεώσεων αποτελούν εμπόδια στις επενδύσεις
2) Οι επιχειρηματικές επιπτώσεις της προγραμματικής διαφήμισης πέρα ​​από την αποτελεσματικότητα, γίνονται πλέον αντιληπτές
3) Οι in-house στρατηγικές γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες
4) Οι επενδύσεις στο programmatic αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνονται


Το 2017, η brand ασφάλεια και η απάτη λειτούργησαν ως εμπόδια στις επενδύσεις για όλες τις ομάδες των stakeholders, ενώ η ορατότητα (viewability) περιορίστηκε σαν αποτρεπτικός παράγοντας. Η διαφάνεια των χρεώσεων στην αλυσίδα διανομής προκαλεί επίσης ανησυχία για τους διαφημιζόμενους και, ως απάντηση, η IAB Europe συγκρότησε την Transparency Working Group. 

Επιπλέον, η μελέτη δείχνει ότι οι programmatic στρατηγικές εξελίσσονται και οι in-house λειτουργίες γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες. Για παράδειγμα, το ένα τέταρτο των διαφημιζόμενων χρησιμοποιεί τώρα ένα in-house μοντέλο σε σύγκριση με μόλις 16% το 2016 και ο αριθμός των διαφημιζόμενων που αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες έχει μειωθεί. Ο αριθμός των εταιρειών και εκδοτών με in-house programmatic λειτουργίες έχει επίσης αυξηθεί.

Αναμένοντας το 2018, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δηλώνει ότι σχεδιάζουν να αυξήσουν περαιτέρω την programmatic συναλλακτική δραστηριότητά τους.
TAGS: IAB