To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB: Στα 48 δισ. η ψηφιακή διαφήμιση στην Ευρώπη

IAB: Στα 48 δισ. η ψηφιακή διαφήμιση στην Ευρώπη
Διπλάσια σε μέγεθος έπειτα από 5 χρόνια, η ευρωπαϊκή ψηφιακή διαφήμιση, σύμφωνα με τη μελέτη AdEx Benchmark του IAB Europe.  

Κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου Interact, το IAB Europe ανακοίνωσε ότι η ψηφιακή διαφήμιση αυξήθηκε κατά 13,2% το 2017, στα 48 δισ. ευρώ, λόγω της έντονης ανόδου στις social, mobile και video επενδύσεις. 

Η μελέτη AdEx Benchmark αποτελεί τον οδηγό για την κατάσταση της ευρωπαϊκής αγοράς ψηφιακής διαφήμισης και φέτος διανύει το δωδέκατο έτος της. Συνολικά είκοσι αγορές παρουσίασαν διψήφια άνοδο. Το mobile κυριάρχησε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης και στις 27 αγορές της μελέτης. Το mobile display αυξήθηκε κατά περισσότερο από 40% και αντιπροσωπεύει σήμερα το 42% της συνολικής display διαφήμισης, ενώ το video αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ένα τέταρτο του συνολικού display. Το Social αυξήθηκε με παρόμοιο ρυθμό (38%) και ενίσχυσε το μερίδιο στο display, ενώ το video αυξήθηκε κατά 35%. Η αύξηση του video οδηγείται από διαφημίσεις εκτός streaming, οι οποίες βελτιώθηκαν κατά 73,4% σε σχέση με τις in-stream που κινήθηκαν στο 6,9%.
 
H Townsend Feehan, Διευθύνουσα Σύμβουλος του IAB Europe, σχολίασε: "Η βιομηχανία ψηφιακής διαφήμισης γνώρισε ένα ακόμη έτος ισχυρού διψήφιου ρυθμού ανάπτυξης στην Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας το ρόλο της στη στήριξη της παροχής ψηφιακού περιεχομένου και καταναλωτικών εμπειριών. Με την επικείμενη έναρξη ισχύος του GDPR, βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι για τη βιομηχανία και πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις εμπειρίες των χρηστών καθώς και να τονίσουμε τη συμβολή της ψηφιακής διαφήμισης στην ευρωπαϊκή οικονομία".
 
Η μελέτη AdEx Benchmark  χωρίζει την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων σε τρεις κατηγορίες: Display, Search και Classifieds and Directories. Η ανάπτυξη αυτών των μορφών διαφήμισης υποστηρίχθηκε από τη μετατόπιση των χρήσεων σε συσκευές και την αλλαγή των προτύπων κατανάλωσης.
 
Το display advertising εμφάνισε καλύτερη απόδοση από το search και τα classifieds, με ρυθμό ανάπτυξης 14,9% και αξία 19,3 δισ. ευρώ. Το search εξακολουθεί να είναι η μεγαλύτερη κατηγορία διαδικτυακής διαφήμισης από πλευράς εσόδων με αύξηση 14,4% και αξία 21,9 δισ. ευρώ.

Οι 3 καλύτερες μεμονωμένες αγορές ανάπτυξης αποκαλύπτουν ισχυρή άνοδο στην περιοχή Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης

1. Λευκορωσία: 33,9%
2. Σερβία: 23,7%
3. Ρωσία: 21,9%


Επιπλέον, ανάπτυξη παρουσίασαν και οι περισσότερες ώριμες αγορές (σε ευθυγράμμιση ή και πιο πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο), όπως το Ηνωμένο Βασίλειο (14,3%), η Νορβηγία (16,6%), η Σουηδία (18,4%), η Ελβετία (12,5%) και η Δανία (9,7%). %), αποδεικνύοντας ότι η ωριμότητα δεν παρεμποδίζει την ευκαιρία για περαιτέρω καινοτομία και ανάπτυξη.
TAGS: IAB Europe