The & Partnership: Νέος επικεφαλής παγκόσμιας καινοτομίας
Η The & Partnership προώθησε τον Oliver Feldwick από τη θέση του head of digital strategy σε αυτή του global head καινοτομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The & Partnership προώθησε τον Oliver Feldwick από τη θέση του head of digital strategy σε αυτή του global head καινοτομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Karmarama, Leo Burnett, VCCP και WCRS είναι οι εταιρείες που διαγωνίζονται για τον διαφημιστικό λογαριασμό της Lidl στο Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχή χρονιά, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας και στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η KPMG διοργάνωσε δράση με τίτλο «Cook for Good».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό 29 Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων με κάθε αγορά μιας συσκευασίας Favorina με λούτρινο ζωάκι και σοκολατάκια αξίας 6,99, η Lidl Hellas προσφέρει 2 ευρώ στον Οργανισμό το Χαμόγελο του Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη νέα καμπάνια για τις αντλίες θερμότητας Daikin Altherma, η Δήμητρα Νατσίκου Marketing Coordinator της Daikin Hellas απαντά στις ερωτήσεις μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠριν από δύο χρόνια, η Stoiximan δημιούργησε το πρόγραμμα Μικροί Ήρωες, με στόχο να παρέχει σε μαθητές δημοτικών σχολείων, τη δυνατότητα να συμμετέχουν δωρεάν σε εκπαιδευτικά προγράμματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο makeup brand Rimmel της Coty και η οργάνωση «The CyberSmile Foundation» λάνσαραν μια τριετή παγκόσμια καμπάνια για την καταπολέμηση του cyberbullying στο χώρο της ομορφιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος chief executive του WPP, Mark Read, προειδοποίησε για «επιδείνωση» των εσόδων, με κάμψη 1,5% το γ' τρίμηνο, αναφέροντας: «Αργήσαμε να προσαρμοστούμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρυσός Οδηγός, καλωσορίζοντας την nrg στον όμιλο της Motor Oil, προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας μαζί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Risk Management & Compliance Forum διοργανώνεται για 10η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάπτυξη του Θρησκευτικού Τουρισμού στο νησί της Σίφνου, με πρωταρχικό στόχο την προσέλκυση Ρώσων προσκυνητών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 8η χρονιά η INTERSPORT «Φτάνει στα Άκρα» μεταλαμπαδεύοντας τα ιδεώδη του αθλητισμού σε μικρούς μαθητές!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory