Στην Havas Group Media ο Bret Leece
Aναλαμβάνει τον παγκόσμιο ρόλο του chief data & innovation officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει τον παγκόσμιο ρόλο του chief data & innovation officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 26 χρόνια συνεργασίας με την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Andréa Mallard, από το -ιδιοκτησίας GAP- athleisure brand Athleta θα είναι η πρώτη chief marketing officer στην ιστορία της πλατφόρμας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τατιάνα Πέππα, Account Director Marketing & Events Unit της Depend, μας αναλύει τη φιλοσοφία της εταιρείας επάνω στο direct marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kolle Rebbe αποτελεί μέρος μιας σειράς κινήσεων που η Accenture έχει κάνει σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους απόφοιτους που έχουν φιλόδοξο και δυναμικό χαρακτήρα και επιθυμούν να εργαστούν σε μια από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ και όσον αφορά το λιανεμπόριο τροφίμων, οι Millennials και oι Xennials, ή με άλλα λόγια οι καταναλωτές της επόμενης δεκαετίας, προχωρούν σε αγορές με οδηγό τα social media ενώ αδιαφορούν για τις προσφορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Κοινωνικό Πρόγραμμα της PLAYMOBIL Hellas «PLAYMOBIL play & give» δραστηριοποιείται εδώ και πολλά χρόνια για την προσφορά πόρων και εφοδίων στο Σύλλογο ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lida κάλυψε την ηγεσία της με την επιλογή ενός νέου chief executive, τον οποίο βρήκε στο πρόσωπο του Jonathan Goodman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP φέρεται να ζήτησε από τη senior ηγεσία του του να αναστείλει τα σχέδια προσλήψεων νέων στελεχών μέχρι το νέο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO και president της BBDO Worldwide, Andrew Robertson ανακοίνωσε δύο σημαντικές αλλαγές στην περιφερειακή διαχείριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο επενδύει σε μια διαρκή προσπάθεια ανάδειξης των σύγχρονων τάσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης στην εποχή των ραγδαίων αλλαγών της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory