Sorrell: Μεταγραφή από το WPP Group στην Ασία
«Μεταγραφή» από το προηγούμενο επαγγελματικό του «σπίτι», το WPP Group, έκλεισε ο Sir Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μεταγραφή» από το προηγούμενο επαγγελματικό του «σπίτι», το WPP Group, έκλεισε ο Sir Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMήνυση κατά του δικτύου της McCann Worldgroup και του ευρύτερου ομίλου της IPG κατέθεσε ο Jeremy Perrott, πρώην global CCO της McCann Health, που απολύθηκε τον περασμένο Ιούλιο για απρεπή συμπεριφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Θέατρο Παλλάς, το φιλανθρωπικό, ανθρωποκεντρικό σεμινάριο: «Μεγαλώστε “έξυπνα” παιδιά, με την καρδιά σας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπαίδευση - ενημέρωση των καταναλωτών για τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής έχει δώσει νέα δυναμική στον κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος της Omnicom αναδείχθηκε νικητής στο spec, που «τρέχει» εδώ και καιρό το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Anomaly σχεδιάζει να αναβαθμίσει την Karina Wilsher απο global COO σε global CEO την 1ηΙανουαρίου 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παρουσία της στην Ασία αναμένεται να επεκτείνει μέσω συνεργασίας με την Tribal Worldwide η εταιρεία NeuroTrend, που δραστηριοποιείται στον χώρο της τεχνολογίας των νευροεπιστημών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΥ Ελλάδος υποστήριξε τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στη σύνταξη της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαγδαληνή Σελανικλή εργάζεται ως Regulatory Affairs & Quality Manager στην εταιρεία-leader ISOPLUS A.E., και μιλά στο advertising.gr για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει το τρίπτυχο της ποιότητας, της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα καταστήματα Nova όλοι έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από μοναδικές Black Friday προσφορές!
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ZenithOptimedia
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Non-Executive Directors’ Club in Greece, με την αιγίδα του NED Club των Financial Times, πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση “Corporate Governance in the Boardroom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory