Γιώτης: “Mια ελπίδα γεννιέται!”
Μία νέα πρωτοβουλία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από την Γιώτης ΑΕ με στόχο να συμβάλει στη μείωση της υπογεννητικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα πρωτοβουλία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από την Γιώτης ΑΕ με στόχο να συμβάλει στη μείωση της υπογεννητικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία βρέθηκε και φέτος σε δυσπρόσιτα νησιά, με τους Φίλους Κοινωνικής Παιδιατρικής και Ιατρικής «Ανοιχτή Αγκαλιά», για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Βασική Υποστήριξη της Ζωής» (BLS).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH 100% ελληνική εταιρία ΜΕΓΑ άνοιξε πρόσφατα τις «πύλες» της και καλωσόρισε στις εγκαταστάσεις της 20 φοιτητές από μεγάλα Πανεπιστήμια της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Adam & Eve/DDB ανέθεσε τον διαφημιστικό λογαριασμό του στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά γύρος από χοιρινό ειδικής ελληνικής εκτροφής στην κατάψυξη του οργανωμένου λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο στίγμα του στη Βρετανική αγορά έδωσε ο Δήμος Ιητών μέσα από μια δυναμική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω απο 30 εκατ. views online για την καμπάνια της βρετανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ, που κρίθηκε πως δεν έπρεπε να προβληθεί ως έχει στην τηλεόραση λόγω πολτικού χαρακτήρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι δυο πλευρές επέκτειναν για ακόμη μια χρονιά την επιτυχημένη συνεργασία τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ακόμα δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας ΠΛΑΙΣΙΟ ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο νησί της Δονούσας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» γιόρτασε τα 23 χρόνια δράσης του, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δήμος είχε παρουσία στην Top Resa στο Παρίσι, στη World Travel Market στο Λονδίνο και στη Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Μάχη» αναμένεται να δοθεί για την αμερικάνικη MightyHive, που κινείται στον χώρο του programmatic
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory