5η συνεχή χρονιά "Ευχοστολίδια" από τον ΟΠΑΠ
H καρδιά των Χριστουγέννων χτυπά μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2018 στα Ευχοστολίδια του ΟΠΑΠ, που χαρίζουν χαμόγελα σε χιλιάδες παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH καρδιά των Χριστουγέννων χτυπά μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2018 στα Ευχοστολίδια του ΟΠΑΠ, που χαρίζουν χαμόγελα σε χιλιάδες παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OMD, το δίκτυο media specialists της Omnicom, βρίσκεται στην πρώτη θέση της ετήσιας παγκόσμιας
κατάταξης της γαλλικής εταιρείας COMvergence.
Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί σε συνεργασία με 9 αλυσίδες σουπερμάρκετ-λιανεμπορίου ενημερωτική καμπάνια για τις αλλαγές στη νομοθεσία για τη μείωση της χρήσης πλαστικής σακούλας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Visa ανακοίνωσε μια πολυετή συνεργασία με την UEFA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο συνέδριο συμμετείχαν 140 στελέχη επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως κάθε χρόνο οι μαθητές του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος «ντύνουν» με περίσσια αγάπη και μεράκι το Bazaar και την Χριστουγεννιάτικη Γιορτή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Νέα Γενιά Ζηρίδη, διοργανώνει και φέτος το φιλανθρωπικό Χριστουγεννιάτικο Bazaar, με σκοπό την ενίσχυση του θεσμού των υποτροφιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 35 χρόνια στον δεύτερο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο του πλανήτη, ο Κeith Weed αποχωρεί από την Unilever τον Mάιο του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 3ο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο έχει θεματολογία αφιερωμένη σε όλα όσα συντελούν σε μια ολιστική αναδιαμόρφωση της αγοράς του λιανεμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leadmark διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία το 1ο συνέδριο με θέμα AI: Maximize Business Results.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Media Strom παραχωρεί τα καινοτόμα προϊόντα της προκειμένου να υποστηρίξει τον καθιερωμένο πλέον θεσμό “Sleep Over”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε συνάντηση με αντικείμενο συζήτησης την διαμόρφωση Εθνικής Στρατηγικής για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory