To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Iceland: Viral επιτυχία η «απαγορευμένη» διαφήμιση

Iceland: Viral επιτυχία  η «απαγορευμένη» διαφήμιση
Σε μια ανεπανάληπτη viral επιτυχία εξελίσσεται το spot 'Rang-tan' της βρετανικής αλυσίδας τροφίμων Ιceland.

To spot αποτελεί στη ουσία μια εκδοχή σχετικού animation της Greenpeace, που η αλυσίδα σκόπευε να παρουσιάσει σαν την Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της, με την συνεργασία της διαφημιστικής εταιρείας Mother.

To spot εστιάζει στον περιβαλλοντικό αντίκτυπο που έχει η χρήση φοινικέλαιου καθώς και στην απειλή που δημιουργεί για τον πληθυσμό των ουρακοτάγκων της υφηλίου. Ο ειδικός αυτός χαρακτήρας του οδήγησε την βρετανική ρυθμιστική αρχή Clearcast να ζητήσει να αλλάξει καθώς θεωρήθηκε πως παραβιάζει τα όσα ισχύουν στην χώρα για την πολιτική διαφήμιση.

Η δημοσιοποίηση, όμως, από την μεριά της Iceland των προβλημάτων, που υπήρξαν με την τηλεοπτική μετάδοση του spot είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξουν εκατομμύρια προβολές του online.

Σύμφωνα με χθεσινά στοιχεία το spot έχει πάνω από 3 εκατ. views στο Youtube ενώ υπολογίζεται πως οι προβολές ξεπερνούν τις 30 εκατομμύρια συνολικά στα social media, με βασικό λόγο το πλήθος αναδημοσιεύσεων και από celebrities και influencers στην Bρετανία σε Facebook και Τwitter

Στο Twitter μόνο έχουν γίνει περισσότερες από 100.000 αναρτήσεις με το spot.