To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Έπεσε η αξία του holding group

WPP: Έπεσε η αξία του holding group
Ο νέος chief executive του WPP, Mark Read, προειδοποίησε για «επιδείνωση» των εσόδων, με κάμψη 1,5% το γ' τρίμηνο, αναφέροντας: «Αργήσαμε να προσαρμοστούμε».

Οι μετοχές του ομίλου υποχώρησαν κατά 15%, στις 9 λίρες, γεγονός που σημαίνει ότι η αξία τους μειώθηκε στο ήμισυ από το peak των 19 λιρών τον Μάρτιο του 2017, ενώ η αξία της εταιρείας μειώθηκε από τα 24 δισεκατομμύρια λίρες στα 11,5 δισεκατομμύρια.

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου για τον holding όμιλο ήταν σημαντικά, επειδή προηγουμένως είχε παρατηρηθεί αύξηση πωλήσεων για πρώτη φορά σε πέντε τρίμηνα, με μέτριο ρυθμό 0,1%, στους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο.

Πολλές βασικές περιφέρειες παρουσίασαν επιδείνωση των εσόδων κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένης της ήδη αδύναμης Βόρειας Αμερικής με πτώση 5,3%, του μέχρι πρότινος ισχυρού Ηνωμένου Βασιλείου με πτώση 2% και της δυτικής ηπειρωτικής Ευρώπης με κάμψη 0,4%. Ο υπόλοιπος κόσμος, συμπεριλαμβανομένης της Ασίας-Ειρηνικού και της Λατινικής Αμερικής, αυξήθηκε κατά 2,4%.

Από εκεί και πέρα, ο WPP ανακοίνωσε την ενσωμάτωση των δικτύων healthcare σε μεγάλα εταιρικά brands στην αγορά των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, το δίκτυο Sudler θα ενσωματωθεί με τη VMLY&R, δημιουργώντας VMLY&R Health. Η Ogilvy CommonHealth θα ενταχθεί στην Ogilvy, σχηματίζοντας την Ogilvy Health και η ghg θα ενταχθεί στη Wunderman ως μέρος της Wunderman Health. Οι Grey και ο J. Walter Thompson θα συνεχίσουν να παρέχουν τις υπάρχουσες ολοκληρωμένες προσφορές υγείας τους.
TAGS: WPP, Mark Read