To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Heineken: Αναζητά και δεύτερο παγκόσμιο media shop

Heineken: Αναζητά και δεύτερο παγκόσμιο media shop
Η Heineken βρίσκεται σε αναζήτηση δεύτερης παγκόσμιας media εταιρείας, για να υποστηρίξει τη δουλειά της Starcom.

Ο ολλανδικός πολυεθνικός κολοσσός μπίρας προσέλαβε τη Starcom το 2012 για τον χειρισμό του παγκόσμιου συγκεντρωτικού media λογαριασμού κι αφού πρώτα η εταιρεία του Publicis Groupe είχε καταφέρει να αφήσει πίσω της τη Mindshare στη σχετική διαγωνιστική διαδικασία. Την αναθεώρηση επιβλέπει η AAR, σε συνεργασία με τον παγκόσμιο επικεφαλής media και digital στη Heineken, Gregory Kukolj.

O Kukloj επισήμανε πως η πρόθεση της Heineken δεν είναι να προσθέσει ανταγωνισμό στο έργο της Starcom, αλλά να "θωρακίσει μελλοντικά τις Media συνεργασίες της". Επιπλέον, σημείωσε πως η Heineken θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Starcom σις 30 αγορές που ήδη εργάζεται, ωστόσο αναζητά άλλη μια εταιρεία για συμπληρωματικές ικανότητες και μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη.

Την περσινή χρονιά, η εταιρεία ζύθου προχώρησε στην πρόσληψη της Publicis Worldwide για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού, έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με τη Wieden & Kennedy.