To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H IPG Mediabrands για την παραπληροφόρηση στα media

H IPG Mediabrands για την παραπληροφόρηση στα media
Η IPG Mediabrands αποκάλυψε τα σχέδιά της να εντείνει τις προσπάθειές για να προστατεύσει τους πελάτες από τον αρνητικό αντίκτυπο της παραπληροφόρησης στα media -ειδικά στα social- δίνοντας προτεραιότητα σε πολιτικό περιεχόμενο, υγειονομική περίθαλψη και τεχνητή νοημοσύνη. Η πρωτοβουλία, η οποία ανακοινώνεται μαζί με μια νέα έρευνα που αποκαλύπτει πώς αισθάνονται οι καταναλωτές για τη διαφήμιση σε περιβάλλοντα παραπληροφόρησης, περιλαμβάνει την επέκταση μιας συνεχιζόμενης ερευνητικής σχέσης μεταξύ της Magna της IPG Mediabrand και της πλατφόρμας ασφάλειας branded περιεχομένου Zefr, με την βοήθεια της νέας τεχνολογίας που αναπτύχθηκε από την Kinesso της IPG Mediabrands.
Συγκεκριμένα, η Kinesso έχει αναπτύξει προσαρμοσμένους σε βίντεο αλγόριθμους που προσδιορίζουν την «καταλληλότητα» της διαφήμισης και βελτιστοποιούν επίσης τα αποτελέσματα και τους δείκτες απόδοσης για τις καμπάνιες . Η IPG Mediabrands δεν αποκάλυψε πώς ακριβώς λειτουργούν αυτοί οι αλγόριθμοι, αλλά είπε ότι τους παρουσιάζει τώρα, επειδή το περιβάλλον της διαφήμισης είναι προετοιμασμένο για παραπληροφόρηση με σημαντικά γεγονότα και αυξανόμενες διαφημιστικές δαπάνες.