To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Πτώση στα έσοδα το α΄ τρίμηνο

WPP: Πτώση στα  έσοδα το α΄ τρίμηνο
Τα έσοδα του ομίλου επικοινωνίας WPP μειώθηκαν το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι πελάτες τεχνολογίας μείωσαν τις δαπάνες εν μέσω συρρίκνωσης των εσόδων από την Κίνα. Ο όμιλος είδε τα έσοδά του να μειώνονται κατά 1,4% στις 3,4 δισεκατομμύρια λίρες κατά την περίοδο, μετά επίσης και από την απώλεια του φαρμακευτικού κολοσσού Pfizer ως πελάτη.
 Η WPP, η οποία κατέχει τα agencies Ogilvy και GroupM, τήρησε το guidance για σταθερή ανάπτυξη 1% φέτος και βελτίωση περιθωρίου μεταξύ 20 και 40 μονάδων βάσης. Ωστόσο, οι μετοχές της WPP υποχώρησαν 1,22 % στις 794,00 μονάδες το απόγευμα της Πέμπτης 25/04, έχοντας υποχωρήσει πάνω από 16% τον τελευταίο χρόνο.
Η απώλεια των δημιουργικών λογαριασμών και των media της Pfizer πέρυσι επιδείνωσε την μείωση των οργανικών εσόδων κατά 15,4% στην Κίνα «λόγω ενός απαιτητικού περιβάλλοντος μακροοικονομικών και πελατών», ανέφερε η WPP. Τα έσοδα του ομίλου από πελάτες τεχνολογίας και ψηφιακών υπηρεσιών μειώθηκαν κατά 9% το τρίμηνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Read δήλωσε ότι η WPP έχει έναν «ενθαρρυντικό νέο επιχειρηματικό αγωγό», ενώ επίσης «τροφοδοτείται από νέες δυνατότητες AI». Επίσης, νέες συνεργασίες ήρθαν από πελάτες όπως οι AstraZeneca, Canon, Nestlé, Perfetti, Perrigo και Rightmove κατά το τελευταίο τρίμηνο.