To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μπάντα διεμφυλικών πήρε το Grand Prix στα Glass Lions

Μπάντα διεμφυλικών πήρε το Grand Prix στα Glass Lions
Διάκριση για καμπάνια της Unilever και της Mindshare Mumbai στα Cannes Lions

Ένα τρανσέξουαλ pop συγκρότημα, το "6 Pack Band", που χρησιμοποιήθηκε από τη Mindshare Mumbai για λογαριασμό του brand τσαγιού Brooke Bond Red Label της Hindustan Unilever, κέρδισε το Glass Lions Grand Prix κατά τη διάρκεια του 2016 Cannes Lions International Festival of Creativity.

Η κατηγορία Glass Lions παρουσιάστηκε την περσινή χρονιά για να επιβραβεύσει τη δουλειά, η οποία δημιουργεί θετικό αντίκτυπο γύρω από τις φυλετικές διακρίσεις, τις αδικίες και τις ανισορροπίες. Για να φτάσουν στην κατάκτηση του Grand Prix, οι Mindshare και Brooke Bond συνεργάστηκαν με την Yash Raj Films India, ώστε να στήσουν το εξαμελές pop συγκρότημα, το οποίο παρουσίασε μια σειρά από έντονα μουσικά videos, μεταξύ των οποίων και μια παραλλαγή του δημοφιλούς Happy του Pharrell Williams. Τα τραγούδια έπαιξαν και σε ινδικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και σε streaming εφαρμογές, ενώ το συγκρότημα συμμετείχε σε τοπικούς διαγωνισμούς.

Η καμπάνια που λάνσαρε το 6 Pack Band είχε σαν στόχο να καταπολεμήσει το στίγμα ενάντια στο "τρίτο φύλο", προβάλλοντας παράλληλα το μήνυμα του Brooke Bond Red Label... "bring people together". Μαζί με το Grand Prix, στην κατηγορία Glass Lions απονεμήθηκαν πέντε βραβεία ανάμεσα σε 151 συμμετοχές.

"Οι απονομές σε αυτή την κατηγορία, απέδειξαν πως οι φυλετικές διακρίσεις δεν αφορούν μονάχα τις γυναίκες" ανέφερε σχετικά η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Madeline Di Nonno, CEO του Geena Davis Institute.