To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Οι νικητές των Research Awards 2016

 IAB Europe: Οι νικητές των Research Awards 2016
Αναγνώριση της συνεισφοράς του research στη digital διαφήμιση

Το IAB Europe ανακοίνωσε, κατά τη διάρκεια του Interact conference στη Λισαβόνα, τους νικητές των 2016 Research Awards, που είναι οι ακόλουθοι: Yahoo! (Brand Advertising Effectiveness), BBC Global News Ltd (Consumer Attitudes and Behaviour), IAB UK (Consumer Devices), Instagram / Facebook (Digital Advertising Formats), Millward Brown, United Internet Media (Advertising Solutions), comScore and News UK (Research and Data Innovation), Gemius (Audience Measurement) και The Guardian (Best Use of Research Budget).

Τα συγκεκριμένα βραβεία αναγνωρίζουν τα καλύτερα research projects και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας.  Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, η Executive Business Advisor του IAB Europe, Alison Fennah, είπε: "Συγχαίρουμε τους νικητές και όλες τις ποιοτικές συμμετοχές, που θα αποτελέσουν μέρος των best practice libraries του IAB Europe". Σημειώνεται πως οι libraries του IAB Europe παρουσιάζουν τα κορυφαία case studies στο κομμάτι του multi-device research και της brand ad αποτελεσματικότητας.

Τέλος, ο Research Director Worldwide της ZenithOptimedia, Nick Hiddleston, ήταν ο Chairman της Κριτικής Επιτροπής.     
TAGS: IAB Europe