To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργικό spec από τη General Motors

Δημιουργικό spec από τη General Motors
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Αμερικής, General Motors προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση ενός από τα βασικά της brands (GMC), στο πλαίσιο μιας διευρυμένης προσπάθειας να διασφαλίσει τη θέση της τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές.

Τον Απρίλιο είχε κυκλοφορήσει η φήμη πως η εταιρεία είχε στείλει RFP στον διαφημιστικό κόσμο ενόψει αναθεώρησης για τα brands GMC και Buick. Τώρα, εκπρόσωπος της General Motors επιβεβαίωσε πως οι δημιουργικές διαφημιστικές επιχειρήσεις του GMC βρίσκονται όντως σε αναθεώρηση, ωστόσο η συγκεκριμένη διαδικασία δεν αφορά τη μάρκα Buick. Αμφότεροι οι λογαριασμοί ανήκουν στις Leo Burnett και DigitasLBi του ομίλου Publicis, οι οποίες διατηρούν μακρόχρονες σχέσεις με τη General Motors Company.

Η GM αρνήθηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες για τις εταιρείες στις οποίες απευθύνθηκε, ωστόσο σημείωσε πως οι Leo Burnett και Digitas θα προσκληθούν για να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους. Παράλληλα, η εξέλιξη αυτή προκύπτει λίγους μήνες την ανακοίνωση από πλευράς Publicis πως τα γραφεία του Detroit των δυο εταιρειών θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να σχηματίσουν την οντότητα Engage M-1 για χάρη της GM.

Σημειώνεται πως η Leo Burnett έχει συνεργαστεί σε διάφορες μορφές με τη General Motors για περισσότερα από 45 χρόνια, ενώ η Digitas κέρδισε τα δημιουργικά δικαιώματα για τα Buick και GMC το 2007.