To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Ανάπτυξη 4% το πρώτο τρίμηνο

Omnicom: Ανάπτυξη 4%  το πρώτο τρίμηνο
Η Omnicom σημείωσε οργανική ανάπτυξη 4% το πρώτο τρίμηνο με αναφερόμενα έσοδα 3,63 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία τροποποίησε ελαφρά τις προοπτικές της για το έτος, υποδεικνύοντας ότι αναμένει τώρα η οργανική ανάπτυξη να είναι στο εύρος 4% έως 5% έναντι της προηγούμενης εκτίμησης 3,5% έως 5%. Η εταιρεία σημείωσε ότι οι πρόσφατες επιχειρηματικές «νίκες», οι Ολυμπιακοί Αγώνες και η πολιτική διαφήμιση των ΗΠΑ υποστηρίζουν τις προοπτικές της για το 2024.
Οι παράγοντες που συντέλεσαν στην οργανική ανάπτυξη του πρώτου τριμήνου περιλάμβαναν το τμήμα διαφήμισης και media της εταιρείας, το οποίο σημείωσε άνοδο 7% (με τα media να είναι ο βασικός μοχλός καθώς οι δημιουργικές εταιρείες ήταν σχεδόν σταθερές) και το βιωματικό μάρκετινγκ, με άνοδο 9,5%. Το Precision Marketing, το οποίο περιλαμβάνει πλέον τη Flywheel, που αποκτήθηκε πέρυσι, σημείωσε άνοδο 4,3%.
Η εταιρεία δεν δημοσίευσε στοιχεία ανάπτυξης ειδικά για τη Flywheel, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της Omnicom, John Wren, ανέφερε στους αναλυτές ότι η εταιρεία πιστεύει ότι θα είναι μια διψήφια αναπτυξιακή δραστηριότητα για το άμεσο μέλλον. Η οργανική ανάπτυξη στις ΗΠΑ, η οποία αντιπροσωπεύει το 53% των εσόδων της εταιρείας, ήταν 4,3%. Όλες οι άλλες περιοχές σημείωσαν κέρδη εκτός από τη Μέση Ανατολή και την Αφρική που σημείωσαν πτώση 4,2%. Ερωτηθείς σχετικά με τη δραστηριότητα συγχωνεύσεων και εξαγορών, ο Wren απάντησε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις δυνατότητες στον τομέα του martech, του αυτοματισμού και της παραγωγής περιεχομένου.