To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OMD και Heineken οι κορυφαίοι της The Gunn Report

OMD και Heineken οι κορυφαίοι της The Gunn Report
Στην κορυφή των media εταιρειών για 11η συνεχή χρονιά η OMD. Τα αξιοσημείωτα του 2016 στο πεδίο της media επικοινωνίας.

Η ισχυρή απόδοση του Omnicom Media Group σε παγκόσμια κλίμακα την περσινή χρονιά αντικατοπτρίζεται στην έκθεση The Gunn Report for Media 2016, με τον OMD να είναι η πιο πολυβραβευμένη media εταιρεία για 11η διαδοχική χρονιά, ενώ η "αδερφή" PHD προβιβάστηκε μια θέση και βρέθηκε τρίτη.

Η Heineken είναι ο πιο πολυβραβευμένος διαφημιζόμενος για το 2016, μετακινούμενη από την περσινή έκτη θέση κι αφήνοντας πίσω Coca Cola και McDonald's. Συνολικά, η έκθεση Gunn Report δείχνει πως, ενώ η τεχνολογία και το data αποτελούν θεμελιώδη στοιχεία στην επίτευξη αποτελεσμάτων, το insight, η στρατηγική και η καινοτομία είναι καθοριστική παράγοντες στην προσφορά τους. Το 2016 αποτέλεσε τη χρονιά του data, του mobile-only, των apps, του programmatic advertising,  των virtual reality - artificial intelligence και των emoji. Τα τελευταία άλλαξαν τις digital επικοινωνίες και έγιναν βασικό κομμάτι στη συμπεριφορά των χρηστών.    

Και τελικά, το 2016 αποτέλεσε τη χρονιά των νέων formats και των κατακόρυφων videos, χάρη σε mobile εφαρμογές, όπως το Snapchat και το Instagram. Χαρακτηριστική η περίπτωση του σποτ "Portraits" της Jeep για το Super Bowl 2016, το οποίο γυρίστηκε σε portrait format, παρά στον παραδοσιακό landscape προσανατολισμό.

Τέλος, σε αντίθεση με τις καθαρά δημιουργικές διαφημιστικές καμπάνιες, οι media-related καμπάνιες είναι πολύ διαφορετικές από χώρα σε χώρα. Λίγες είναι πανευρωπαϊκές και ακόμα λιγότερες είναι διεθνείς. Αυτό δεν οφείλεται μονάχα στις διαφορετικές συμπεριφορές, αλλά και στις διαφορετικές προσεγγίσεις στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα media και οι διαφημιστικοί κανονισμοί.