To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

R3: Κάμψη εσόδων από new business το 2017

R3: Κάμψη εσόδων από new business το 2017
Οι δημιουργικές, media και digital εταιρείες αποκόμισαν 10% λιγότερα έσοδα από new business το 2017 σε σύγκριση με το 2016, σύμφωνα με την ανεξάρτητη συμβουλευτική εταιρεία R3, η οποία εξέτασε 7.400 σχετικές περιπτώσεις από 700 εταιρείες σε παγκόσμια κλίμακα.

Ο συνολικός αριθμός των νικών για τις δημιουργικές εταιρείες αυξήθηκε ελαφρά σε ετήσια βάση, από τις 4.688 στις 4.840, ωστόσο τα year-over-year έσοδα μειώθηκαν κατά 16,9%. Οι media εταιρείες βίωσαν το ακριβώς αντίθετο: ο αριθμός των νικών μειώθηκε κατά 24%, όμως τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,4%.

"Σύμφωνα με όσα εντοπίσαμε στην εξέταση για το έτος, οι δημιουργικές αναθέσεις γίνονται όλο και πιο αποσπασματικές σε μέγεθος και η αναζήτηση συνεχίζεται για πιο μακροπρόθεσμες αναθέσεις σε σταθερούς συνεργάτες", δήλωσε σχετικά ο επικεφαλής της R3, Greg Paull.

O IPG ήταν ο όμιλος που υπερδιπλασίασε τα εκτιμώμενα έσοδα από new business νίκες, καθοδηγούμενος κυρίως από τις ισχυρές επιδόσεις της McCann Worldgroup, που αποτελεί την κορυφαία δημιουργική εταιρεία στις ΗΠΑ και τον κόσμο. Η αντίστοιχη αύξηση εσόδων του WPP βασίστηκε στις Mediacom (κορυφαία εταιρεία media παγκοσμίως) και Mindshare.

Στο μεταξύ, οι Ηνωμένες Πολιτείες κυριαρχούν, σε ότι αφορά τις δημιουργικές αναθέσεις μέσα στο 2017 (Verizon, Macy's, PepsiCo και Walgreens Boots Alliance), ενώ στο κομμάτι των media αναθέσεων, η MediaCom ήταν εκείνη που κέρδισε 3 news business εκ των 10 κορυφαίων (PSA Group, Walgreen Boots και Revlon), για να την ακολουθήσει η Dentsu Aegis Network με δυο (Jaguar Land Rover και Subway).   
TAGS: R3