To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Όλα δείχνουν αναστολή του Ν. 4279/2014…

Όλα δείχνουν αναστολή του Ν. 4279/2014…
Όλα δείχνουν αναστολή του Ν. 4279/2014…

Πρόθεση (τουλάχιστον) αναστολής του N. 4279/2014 φαίνεται πως υπάρχει από την κυβέρνηση.

Πιο συγκεκριμένα, οι πληροφορίες θέλουν την κυβέρνηση να προχωράει στην αναστολή της εφαρμογής της τροπολογίας που αλλάζει άρδην τα συναλλακτικά ήθη στον χώρο της διαφήμισης για τουλάχιστον μέχρι το τέλος του χρόνου, προκειμένου να εξετάσει και να λάβει υπόψη της τα  επιχειρήματα της αγοράς…

Η σχετική διάταξη για την αναστολή εκτιμάται πως θα είναι στο πολυνομοσχέδιο που ετοιμάζει η κυβέρνηση και το οποίο αναμένεται μέσα στις επόμενες ημέρες καθώς δεν παρουσιάστηκε στο EuroWorking Group της Τετάρτης  29 Απριλίου με στόχο να ολοκληρωθεί και να είναι πλήρως ποσοτικοποιημένο και κοστολογημένο.

Πήγες, μάλιστα, του υπουργείου Οικονομικών δηλώνουν πως «δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την κατάθεση του πολυνομοσχεδίου στη Βουλή»

Το ζήτημα, βέβαια, πρέπει να διευθετηθεί άμεσα καθώς όσο πλησιάζουμε στην 1η Ιουλίου, που έχει οριστεί σαν ημερομηνία έναρξης ισχύος του νόμου, τόσο η ρευστότητα στην αγορά στερεύει. Όπως άλλωστε δηλώνουν και οι φορείς του χώρου της επικοινωνίας, μοναδική λύση είναι η αναστολή εφαρμογής του νόμου και η διαβούλευση για ένα νέο μοντέλο, που θα ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των πλευρών: διαφημιζομένων - διαφημιστικών - MME.

TAGS: advertising