To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Apple: Αποσύρεται από την αγορά mobile διαφήμισης

Apple: Αποσύρεται από την αγορά mobile διαφήμισης
Apple: Αποσύρεται από την αγορά mobile διαφήμισης

Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί μια μακρά περίοδο φημών, πως η Apple δεν ήταν ικανοποιμένη με το μερίδιο που είχε αποκτήσει στην αγορά Mobile διαφήμισης, έχοντας μείνει πίσω από βασικούς ανταγωνιστές, όπως το Facebook.

Σύμφωνα με στοιχεία του eMarketer, η Apple είχε μερίδιο 5,1% στα συνολικά έσοδα του mobile display των ΗΠΑ το 2015, με το Facebook να βρίσκεται στο 37,5%, το Google στο 9,5% και το Twitter στο 7,4%. Κι αυτό, παρά τις προσπάθειες αύξησης του μεριδίου, μέσω συνεργασιών με τεχνολογικές εταιρείες, όπως οι Rubicon Project και MediaMath, για την προσέλκυση publishers και διαφημιζόμενων. Ένα από τα πιο "άβολα" χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, αφορούσε στην επιμονή της Apple να "κόβει" το 30% από όλα τα διαφημιστικά έσοδα.

"Το iAd App Network θα διακόψει τη λειτουργία του από τις 30 Ιουνίου του 2016. Παρά το γεγονός πως δεν δεχόμαστε νέα apps στο δίκτυο, οι διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να συνεχίσουν να "τρέχουν" κι εσείς μπορείτε να κερδίζετε έσοδα μέχρι τις 30 Ιουνίου" ανέφερε σε σχετικό blog post η Apple.