To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Big Tech: Θα φτάσουν το 10% της διαφημιστικής δαπάνης το 2030

Big Tech: Θα φτάσουν το 10% της  διαφημιστικής δαπάνης το 2030
Οι διαφημιστικές επενδύσεις πέρυσι από τις Alibaba, Alphabet, Amazon, Baidu, Meta, Microsoft, Netflix και Tencent αντιπροσώπευαν το 6% του συνόλου των επενδύσεων σε διαφημίσεις παγκοσμίως και θα μπορούσαν να φτάσουν το 10% έως το 2030, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Global Ad Trends της Warc Media.

Οι οκτώ Big Tech πλατφόρμες δαπάνησαν 46,6 δισεκατομμύρια δολάρια στη διαφήμιση πέρυσι, υπογραμμίζοντας τη σημασία τους για την «υγεία» της παγκόσμιας οικονομίας διαφημίσεων. Οι δαπάνες των Big Tech για διαφήμιση αυξάνονται επίσης ταχύτερα (+49,4%) από κατηγορίες όπως μέσα και εκδόσεις (+34%), τεχνολογία και ηλεκτρονικά είδη (+26%) και λιανική (+21%).

Η ανάλυση του Warc διαπιστώνει ότι οι Big Tech συνέβαλαν περισσότερο από το ένα δέκατο (10,4%) της συνολικής παγκόσμιας αύξησης των διαφημιστικών επενδύσεων το 2021. Συγκεκριμένα, η Amazon επένδυσε 16,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις το 2021 (+55% από έτος σε έτος), το μεγαλύτερο ποσό που δαπανήθηκε ποτέ από μία εταιρεία σε διάστημα 12 μηνών.