To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Με ΠΝΠ η νέα παράταση για την απευθείας τιμολόγηση;

Με ΠΝΠ η νέα παράταση για την απευθείας τιμολόγηση;
Καθώς τα περιθώρια για την κατάθεση τροπολογίας μοιάζουν να εξαντλούνται, πολύ πιθανό θεωρείται το ενδεχόμενο να επιλεχθεί ξανά η πρακτική της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.

Όπως όλα δείχνουν η ιστορία θα επαναληφθεί και η νέα εξάμηνη παράταση μέχρι το τέλος του χρόνου που πρόκειται να δοθεί όσον αφορά την ισχύ εφαρμογής του μέτρου της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, θα έρθει με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Η ΠΝΠ αναμένεται να έχει αναδρομική ισχύ και θα υπογραφεί μάλλον στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Βέβαια ακόμη δεν πρέπει να αποκλείεται να κατατεθεί μέχρι την Παρασκευή σχετική τροπολογία που θα κατατεθεί αυτή την εβδομάδα σε κάποιο από τα νομοσχέδια που έχουν έρθει προς ψήφιση στην Βουλή. Φυσικά, τα περιθώρια είναι ασφυκτικά και αυτό την δεδομένη στιγμή φαντάζει δύσκολο καθώς με βάση τα όσα ισχύουν σήμερα η απευθείας τιμολόγηση θα πρέπει να ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις 2 Ιουλίου.

Υπενθυμίζεται πως ο Ιούλιος είχε οριστεί ως αφετηρία της έναρξης ισχύος του μέτρου επίσης με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που είχε υπογραφεί την Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και  25 μελη του Υπουργικού Συμβουλίου.

Ρύθμιζε σειρά θεμάτων και με το άρθρο 33 όριζε πραγματικά "στο παρά πέντε" πως το μέτρο της απευθείας τιμολόγησης θα ξεκινούσε να εφαρμόζεται από τις 2 Ιουλίου 2016 και όχι από την 1η Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους.