To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέα τηλεοπτική καμπάνια της Lanes από τη Socialab

Νέα τηλεοπτική καμπάνια της Lanes από τη Socialab
Σε μια νέα, «φρέσκια» επικοινωνία προχωράει για το 2016 η Lanes σε συνεργασία με τη Socialab, και πρώτος της μεγάλος «εκπρόσωπος» είναι το τηλεοπτικό σποτ που είδαμε πρόσφατα.

Η ιδέα είναι απλή αλλά και… αναπάντεχη: Τα προϊόντα/συμπληρώματα της Lanes σε βοηθάνε να έχεις πάντα δίπλα σου τον καλύτερό σου εαυτό, γιατί σε συμπληρώνουν κάθε μέρα με τον καλύτερο τρόπο.

Οι πρωταγωνιστές είναι καθημερινοί άνθρωποι και οι καταστάσεις γνώριμες. Μια μητέρα που φροντίζει το παιδί της με τη βοήθεια της… ίδιας. Μια γυναίκα χτενίζει η ίδια τον εαυτός της. Μια φοιτήτρια μελετάει ενώ ο ίδιος της ο εαυτός της ενισχύει τη μνήμη. Ένας άντρας γυμνάζεται με τον ίδιον να του δίνει περισσότερη δύναμη και ενέργεια. Όλοι τους δίνουν το κάτι παραπάνω, ό,τι καλύτερο μπορούν σε κάθε τους προσπάθεια και στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Αυτό δηλαδή που καλούμαστε να κάνουμε και όλοι εμείς, ειδικά τους δύσκολους αυτούς καιρούς.

Η υπογραφή «Σε συμπληρώνει» αποτελεί το νέο μήνυμα/σλόγκαν της Lanes, της γνωστής εταιρείας συμπληρωμάτων διατροφής με 35 χρόνια παρουσία στην Ελλάδα. Ένα μήνυμα που ταιριάζει στο —δύσκολο ομολογουμένως— σήμερα, χωρίς φλυαρίες αλλά με πραγματική ουσία.

Η ταινία αποτελεί το πρώτο τηλεοπτικό σποτ αποκλειστικής σύλληψης και υλοποίησης της Socialab και σηματοδοτεί μια νέα, πιο… 360° εποχή του γνωστού digital-oriented agency.

Ο κ. Αναγνωστόπουλος, CEO της Socialab, δήλωσε σχετικά «Χαιρόμαστε πολύ που ένας πελάτης με τον οποίο δουλεύουμε μαζί εδώ και χρόνια έχει μείνει τόσο ευχαριστημένος που μας επιτρέπει μέσω της δουλειάς μας αυτής να αναπτυχθούμε από digital agency σε διαφημιστική εταιρεία. Έχουμε ήδη δημιουργήσει δύο υπέροχα τηλεοπτικά και συνεχίζουμε με ενέργειες όλη τη χρονιά.»

Η καμπάνια συμπληρώνεται από έντυπες καταχωρίσεις και πολλές ενέργειες τόσο στο offline όσο και στο online περιβάλλον. Ακολουθεί και δεύτερο τηλεοπτικό σποτ που απ’ όσο είδαμε σίγουρα θα ενθουσιάσει το γυναικείο αλλά και… το αντρικό κοινό.

Η παραγωγή είναι της εταιρείας Feel Me και σκηνοθέτης ο Χρήστος Κανάκης.