To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nεό ζήτημα με τα «φοροκίνητρα»

Nεό ζήτημα με τα «φοροκίνητρα»
Ένα ακόμη ζήτημα φαίνεται πως έχει προκύψει όσον αφορά τα περίφημα «φοροκίνητρα» για την διαφήμιση και ειδικά όσον αφορά την διαδικτυακή δαπάνη.

Όπως έχει αναδείξει το Business Today και το advertising.gr σχετική εγκύκλιος της ΑΑΔΕ έχει ξεκαθαρίσει πως η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο καθώς και σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης και των λοιπών ψηφιακών μέσων και εργαλείων εκπίπτει μόνο εφόσον η μετάδοση ή η καταχώρηση πραγματοποιήθηκε από επιχείρηση που έχει καταχωρισθεί στο Μητρώο Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης.

Με άλλα λόγια, θα πρέπει τα sites στα οποία γίνονται διαφημιστικές επενδύσεις να έχουν οπωσδήποτε καταχωρηθεί στο Μητρώο. Μάλιστα μετράει και το πότε συνέβη αυτο καθώς στις διατάξεις του νόμου εμπίπτουν μόνο οι δαπάνες που πραγματοποιούνται στα sties μετά από την ένταξη τους στο Μητρώο. Όπως φαίνεται, όμως, για σημαντικό αριθμό sites, στο Μητρώο, δεν εμφανίζεται η σωστή ημερομηνία εγγραφής (εμφανίζεται μεταγενέστερη), γεγονός που δεν επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να διεκδικήσουν πλήρως την προσαυξημένη έκπτωση που δικαιούνται με βάση την διαφημιστική επένδυση που πραγματοποίησαν στα συγκεκριμένα sites.

Ο λόγος γι αυτό, είναι ότι η σχετική αναρτημένη λίστα έχει τις ημερομηνίες εγγραφής στο Μητρώο, ανά όμιλο και όχι ανά μέσο. Συνεπώς εάν ένας όμιλος προσθέσει κάποιο νέο μέσο, η ημερομηνία εγγραφής ανανεώνεται.

Συγκεκριμένα, το Μητρώο κρατά ως ημερομηνία εγγραφής για όλα τα Μέσα την ημερομηνία εγγραφής του τελευταίου μέσου, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα και όπως φαίνεται δεν μπορεί να αλλάξει τεχνικά. Για αυτό διαφημιζόμενοι και media agencies που βρίσκονται σε διαδικασία υπολογισμού της διαφημιστικής επένδυσης του 2020, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη απευθυνθεί στη Διεύθυνση Εποπτείας ΜΜΕ αλλά σε κάποιες περιπτώσεις και στα ίδια τα sites που τους ενδιαφέρουν ζητώντας τις πραγματικές ημερομηνίες εγγραφής των sites.
TAGS: Media