To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέος Πρόεδρος στη WFA

Νέος Πρόεδρος στη WFA
Νέος Πρόεδρος στη WFA

Ένα εξαιρετικά έμπειρο στέλεχος στο χώρο του marketing, με παραστάσεις από τις αγορές της Γαλλίας, της Ιρλανδίας, της Ρωσίας, του Βελγίου και του Ηνωμένου Βασιλείου, τοποθετεί στη θέση του προέδρου της η World Federation of Advertisers (WFA). Ο λόγος για τον Chief Marketing Officer του ομίλου Pernod Ricard, Martin Riley, που καλείται να αντικαταστήσει τον πρώην global CMO της AB InBev, Chris Burggraeve, ο οποίος κατείχε το συγκεκριμένο αξίωμα από το 2010.  

Στόχος του Riley από τη νέα του θέση, είναι η σταδιακή αύξηση της βάσης μελών της WFA, η οποία στην τρέχουσα περίοδο αριθμεί περί τα 70 μέλη, καθώς και η θέσπιση νέου ρυθμιστικού πλαισίου για το μάρκετινγκ.

«Η τρέχουσα περίοδος είναι ιδιαίτερα συναρπαστική για όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ. Όλος ο κόσμος μιλάει για την επίδραση του digital στις Marketing στρατηγικές, ενώ το connectivity οδηγεί σε ευημερία» τόνισε, στις πρώτες του δηλώσεις ο Riley και συνέχισε: «Σήμερα οι άνθρωποι ζητούν από τα Brands να αντιπροσωπεύσουν κάτι περισσότερο από ένα απλό προϊόν ή μια υπηρεσία. Δικό μας καθήκον είναι να προσαρμόσουμε τις επιχειρήσεις και τα brands μας στις απαιτήσεις του σύγχρονου και διαρκώς μεταβαλλόμενου κόσμου».