To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι μεγάλες προκλήσεις κρύβουν μεγάλες ευκαιρίες

Οι μεγάλες προκλήσεις κρύβουν μεγάλες ευκαιρίες
Οι μεγάλες προκλήσεις κρύβουν μεγάλες ευκαιρίες

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποιοι λόγοι σας οδήγησαν στην αποχώρηση από τις διοικητικές θέσεις στη Spot JWT και στην ίδρυση της Βlack Cherry;

Χ.Κ.:
Από τη στιγμή που η SPOT έχει φτάσει σε ένα σημείο όπου μπορεί να λειτουργήσει στην αγορά με τα στελέχη της κάτω από την επίβλεψη της JWT, θεωρήσαμε τους εαυτούς μας ελεύθερους να δημιουργήσουν μία νέα εταιρεία με σκοπό να επαναλάβουμε αυτό που κάναμε με τη SPOT, με την άνεση που μας δίνει σήμερα η εμπειρία - και κυρίως γιατί αυτή η ιδέα μάς ευχαριστεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη απασχόληση.

adb: H δημιουργία μιας νέας διαφημιστικής από τους δύο εκ των ιδρυτών μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου και η άμεση, μάλιστα, λειτουργία του νέου σχήματος αποτελεί εξέλιξη που δεν έχουμε ξαναζήσει στην ελληνική αγορά. Πώς κατέστη δυνατή; Τι ακριβώς περιλαμβάνει η συμφωνία σας με το πολυεθνικό δίκτυο της JWT;

Δ.Μ.:
Η εξέλιξη αυτή, που είναι πράγματι πρωτοφανής, κατέστη δυνατή λόγω των άριστων σχέσεών μας με την JWT και το WPP Group. Σχέσεις που βασίζονται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και εκτίμηση.

adb: Αυτή τη στιγμή ποια είναι ακριβώς η σχέση σας με τη Spot JWT; Παραμένετε στο μετοχικό σχήμα της εταιρείας;

Δ.Μ.:
Παραμένουμε μέτοχοι αλλά φυσικά δεν έχουμε καμιά ανάμιξη στη διοίκηση της SPOT JWT και των θυγατρικών της αφού τυπικά έχουμε δημιουργήσει μια ανταγωνιστική εταιρεία.

adb: Μια ερώτηση για τον κ. Μαύρο: Παραμένετε πρόεδρος της ΕΔΕΕ ως εκπρόσωπος της Spot JWT; Οι νέες εξελίξεις θα μπορούσαν να επιφέρουν αλλαγές ως προς αυτό; Επίσης, σκοπεύετε να διεκδικήσετε εκ νέου το αξίωμα στις επόμενες εκλογές της Ένωσης;

Δ.Μ.:
Παραμένω εκπρόσωπος της SPOT JWT αλλά προφανώς δεν θα είμαι υποψήφιος για πρόεδρος στις επόμενες αρχαιρεσίες της ΕΔΕΕ αφού το καταστατικό της δεν επιτρέπει τρίτη συνεχόμενη θητεία. Τον Ιούνιο θα έχω υπηρετήσει την Ένωσή μας μια τετραετία.

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία της Black Cherry; Ποιες ακριβώς υπηρεσίες θα προσφέρει και τι νέο ευελπιστείτε να κομίσει στην αγορά; Θα κινηθεί στον χώρο του digital;

Χ.Κ.:
Η φιλοσοφία της Black Cherry είναι η ίδια με εκείνη που δημιούργησε τη SPOT. Προσέχουμε τι λέμε και τι δείχνουμε στον κόσμο.

adb: Έχουν κλειστεί ήδη κάποιες συμφωνίες; Υπάρχουν κάποιοι πελάτες για την εταιρεία;

Δ.Μ.:
Αυτή τη στιγμή βασικός μας πελάτης είναι η CHIPITA με την οποία έχουμε μια προϊστορία στενής και πολυεπίπεδης συνεργασίας τα τελευταία 25-30 χρόνια και για την οποία δημιουργούμε καμπάνιες για τις διεθνείς αγορές αλλά και για την Ελλάδα. Ήδη αυτή τη στιγμή τρέχουν νέες καμπάνιες στην τηλεόραση στην Ελλάδα και το εξωτερικό για τις φρυγανιές 7 Days, το Molto και 7 Days double croissant, Moltto super max, Sweet Thing cake bar, Finetti και έπεται συνέχεια... Επίσης ετοιμάζουμε προτάσεις και για τρεις νέους υποψήφιους πελάτες αλλά δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να πούμε περισσότερα.

adb: Στο Δ.Σ. της Black Cherry συμμετέχει και ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος της Chipita; Συγκαταλέγεται στους μετόχους του σχήματος; Γενικότερα, ποια είναι η μετοχική σύνθεση της εταιρείας;

Δ.Μ.:
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου είναι τα εξής: Πρόεδρος ο Χ. Κερασιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος ο Δ. Γ. Μαύρος και μελη οι Σ. Θεοδωρόπουλος, Μ. Γιαννόπουλος και Μ. Τόμπρα. Μέτοχοι είναι ο Χρήστος Κερασιώτης, ο Δημήτρης Γ. Μαύρος και η CHIPITA με ισόποσα μερίδια ο καθένας.

adb: Θεωρείτε ρίσκο ή ευκαιρία τη δημιουργία μιας νέας διαφημιστικής εταιρείας στη σημερινή περίοδο των μεγάλων προκλήσεων για την εγχώρια αγορά επικοινωνίας;

Χ.Κ.:
Το να δεχτεί κανείς τις μεγάλες προκλήσεις σημαίνει ότι βλέπει και μεγάλες ευκαιρίες.

adb: Ξεκινάτε μια ανεξάρτητη διαφημιστική σε μια αγορά που κυριαρχούν οι πολυεθνικές. Σας έχει απασχολήσει αυτό το θέμα; Θα επιδιώξετε συνεργασία / affiliation με κάποιο πολυεθνικό δίκτυο; Η συμμετοχή σας στη Spot JWT επιβάλλει κάποιους περιορισμούς ως προς αυτό ή μπορείτε να συζητήσετε και με δίκτυα εκτός WPP;

Χ.Κ.:
Δεν έχουμε στο πρόγραμμά μας κάποια συνεργασία, χωρίς να αποκλείουμε στο μέλλον κάτι τέτοιο και δεν έχουμε καμιά δέσμευση ή περιορισμό αν θελήσουμε να προχωρήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Για την ώρα πάντως μέλημά μας είναι να αναπτύξουμε την Black Cherry προς την κατεύθυνση της πολυ- εθνικής εταιρείας, αφού εκ των πραγμάτων η CHIPITA δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες, στις περισσότερες από τις οποίες απαιτείται η επιτόπου παρουσία μας.

adb: Η Black Cherry θα έχει δραστηριότητα media planning and buying ή θα συνεργάζεται με media shop; Θα υπάρχει συνεργασία με τη Mindshare όπως ίσως θα περίμενε κανείς;

Δ.Μ.:
Θα επικεντρωθούμε σ’ αυτά που μας ξεχωρίζουν, που είναι η δημιουργικότητα και οι καινοτόμες ιδέες, strategy και planning και 360 communication. Είμαστε ελεύθεροι να συνεργασθούμε με Media Specialists εδώ και στο εξωτερικό και είναι βέβαια φυσι- κό να συνεργασθούμε και με τη Mindshare στην οποία εξάλλου διατηρούμε και τις μετοχές μας.

adb: Γενικότερα, ποιο είναι το σχόλιό σας για την επόμενη ημέρα της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας; Υπάρχει κατά τη γνώμη σας τρόπος να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες και τα κακώς κείμενα που έχουν αναδυθεί σήμερα;

Δ.Μ.:
Πιστεύουμε σε κάτι πολύ απλό αλλά και δύσκολο ταυτόχρονα, κάτι που αλλάζει τον τρόπο αντιμετώπισης της σημερινής κρίσης. Προσφορά υπηρεσιών πολύ υψηλού επιπέδου και ποιότητας οι οποίες αξίζουν να αμειφθούν καλά και ταυτόχρονα μέγεθος και πάγια κόστη χωρίς υπερβολές.