To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΔΕ: Πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση

ΣΔΕ: Πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση

Την Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2022 πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), με απαρτία των μελών του Συνδέσμου, σύμφωνα με το Καταστατικό, και την παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.

Τα Μέλη του ΣΔΕ  ενέκριναν την Έκθεση Πεπραγμένων και τον Οικονομικό Απολογισμό του 2021, καθώς και τον Προϋπολογισμό του 2022.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, στη σύντομη ομιλία του, επέλεξε να αναφερθεί στην επικείμενη μεγάλη διοργάνωση που ανατέθηκε στον Σύνδεσμο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων, το Global Marketer Conference, τη ναυαρχίδα των εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της Global Marketer Week 2022, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. «Φέτος δεν θέλω να μιλήσω για το έργο του ΣΔΕ, όχι γιατί δεν έγινε πολλή και σημαντική δουλειά το 2021. Κάθε άλλο. Έγινε τεράστια δουλειά σε κάθε επίπεδο. Θέλω να σταθώ στην επικείμενη παγκόσμια διοργάνωση γιατί είναι η απόδειξη ότι ο ΣΔΕ είναι ένας σημαντικός «σύνδεσμος» μεταξύ των εταιριών και των marketers, με το τοπικό και το διεθνές γίγνεσθαι της επικοινωνίας. Όλα όσα λέμε και προσπαθούμε, στις 7 Απριλίου, θα αποκτήσουν σάρκα και οστά», σημείωσε χαρακτηριστικά. Ο κ. Αντωνιάδης αναφέρθηκε ακόμα στην πρόσφατη πρωτοβουλία των ΣΕΒΤ & ΣΔΕ για τη δημιουργία Ελληνικού Pledge, στα πρότυπα του ΕU Pledge, που αφορά στο marketing τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών σε παιδιά κάτω των 12 ετών.

Στην παρουσίαση της η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, κ. Νερίνα Κομιώτη, αναφερόμενη στα πεπραγμένα του 2021 είπε ότι «Ήταν μία καλή χρονιά για τον Σύνδεσμο σε όλους τους τομείς. Η θεσμική και η εκπαιδευτική agenda μας ήταν παραπάνω από γεμάτη. Για να αναφέρω ενδεικτικά κάποιες δράσεις, πραγματοποιήσαμε μεγάλο αριθμό παρεμβάσεων, υλοποιήσαμε το 9ο Digital Session ΣΔΕ και 24 σημαντικά webinars, φέραμε το Planet Pledge στην Ελλάδα και αρχίσαμε να δουλεύουμε  για το μεγαλύτερο συνέδριο marketing και επικοινωνίας που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας, το Global Marketer Conference 2022». Η κ. Κομιώτη αναφέρθηκε ακόμα σε σημαντικά θέματα που θα απασχολήσουν τον Σύνδεσμο την φετινή χρονιά, όπως για παράδειγμα η δημιουργικότητα και το purpose ως βασικά εργαλεία για την ανάπτυξη των brands στην εποχή του marketing technology, η ανάγκη για αυθεντικά συμπεριληπτικό marketing, η σύνδεση του marketing με τη βιωσιμότητα και άλλα.

Της συνέλευσης προηγήθηκε παρουσίαση των Γεωργίας Αργυρού και Πέτρου Καραχάλιου της Dentsu Greece με τίτλο «Future Re-imagined».