To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spec από την Coca Cola Τρία Έψιλον

Spec από την Coca Cola Τρία Έψιλον
Ποια προϊόντα αφορά και ποια είναι η διαδικασία. Τι έγραψε το «κογιότ»…

Σε εξέλιξη βρίσκεται το διαφημιστικό spec για την Τσακίρης. Όπως όμως έγραψε το «κογιότ» στην στήλη paramedia του τεύχους του adbusiness, που κυκλοφόρησε την Δευτέρα 4 Ιουλίου, πληροφορίες θέλουν την Coca Cola Tρία Έψιλον να πραγματοποιεί review και για άλλα προϊόντα του portfolio της (Αmita, Frulite, Αύρα κ.α).

Σύμφωνα με πληροφορίες, προσκλήσεις συμμετοχής έχουν αποσταλεί εκτός από τις διαφημιστικές που χειρίζονται ήδη τους συγκεκριμένους λογαριασμούς και σε άλλες εταιρείες του χώρου, ανάλογα με το προϊόν. Πιο συγκεκριμένα, το «μείγμα» των  εταιρειών που έχει επιλεχθεί να προσκληθεί στην διαδικασία είναι όπως φαίνεται διαφορετικό για κάθε ξεχωριστό προϊόν.  

Όσες εταιρείες δεχτούν να λάβουν μέρος στην διαδικασία αναμένεται να λάβουν και brief για να προχωρήσουν σε παρουσιάσεις στο αμέσως επόμενο διάστημα.

Υπενθυμίζεται πως από την Παρασκευή 1η Ιουλίου ο  Γιάννης Παπαχρήστου έχει αναλάβει τη Γενική Διεύθυνση Ελλάδας & Κύπρου της Coca-Cola Τρία Έψιλον, προερχόμενος από την οργάνωση της Coca-Cola Hellenic στη Ρωσία, όπου ασκούσε καθήκοντα Commercial Manager. Ο Γιάννης Παπαχρήστου εντάχθηκε στην Coca-Cola Hellenic Ρωσίας τον Ιανουάριο του 2014. Προηγουμένως κατείχε τη θέση του  Consumer Business Unit Manager της L’Oreal στη Ρωσία, έχοντας αναλάβει  υψηλόβαθμες θέσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό για περισσότερα από 13 χρόνια. Είναι κάτοχος πτυχίου χημικού μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και MBA από το High School of Economics της Γενεύης, με εξειδίκευση στο strategic planning.

Στο νέο του ρόλο στην Ελλάδα διαδέχθηκε την Νάγια Καλογεράκη, η οποία έχει αναλάβει καθήκοντα Group Chief Customer and Commercial Officer του Ομίλου Coca-Cola Hellenic, αναφερόμενη στον CEO του Ομίλου Δημήτρη Λόη. Από τη θέση αυτή, θα έχει την ευθύνη της Εμπορικής διεύθυνσης και της στρατηγικής εκτέλεσης για τις 28 χώρες του Ομίλου Coca-Cola Hellenic. Έχοντας επιτυχημένη πορεία 20 χρόνων στην Coca-Cola Hellenic στη Διεύθυνση Marketing, Πωλήσεων και την Εμπορική Διεύθυνση της εταιρείας, καθώς και στη διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού του Ομίλου Coca-Cola HBC AG, κατά τη θητεία της στη Γενική Διεύθυνση της Coca-Cola Τρία Έψιλον έθεσε σε εφαρμογή το νέο λειτουργικό μοντέλο οργάνωσης της εταιρείας, καθώς και τη συνολικότερη στρατηγική ανάκαμψης και επενδύσεων με στόχο την ανάπτυξη.