To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

#Timeliners_ads: Το ταγκό της ΑΛΦΑ

#Timeliners_ads: Το ταγκό της ΑΛΦΑ
Από την πρώτη κιόλας μέρα της προβολής της η νέα τηλεοπτική διαφήμιση της μπύρας ΑΛΦΑ της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter κι είναι αυτήν την στιγμή η μόνη διαφήμιση που συζητιέται τόσο έντονα.

Η διαφήμιση από τις 16 Μαρτίου που ανέβηκε στο Youtube έχει ήδη κάνει 360K+ views με πολλά θετικά σχόλια, ενώ αντίθετα στα δύο κοινωνικά δίκτυα οι γνώμες είναι διχασμένες με τα θετικά σχόλια να υπερτερούν.

Η μουσική του Στέφανου Κορκολή, η φωνή του αξέχαστου λαϊκού τραγουδιστή Δημήτρη Μητροπάνου, τα υψηλά production values και βέβαια το συγκινητικό σενάριο – μπαμπάς τρίτης ηλικίας ψάχνει online για σχολή χορού για να μάθει ταγκό να χορέψει με την κόρη του στον γάμο της - μαθαίνει και χορεύει,  φαίνεται πως συγκίνησαν μεγάλη μερίδα του κοινού κι ιδιαίτερα τις γυναίκες. Επίσης, αποτελεσματικός ο τρόπος που διαδόθηκε το "νέο" μέσω των blogs με τον χαρακτηριστικό τίτλο "Η νέα διαφήμιση της ΑΛΦΑ θα σε κάνει να δακρύσεις".  Από την άλλη υπάρχουν πολλά σχόλια πάνω στο κατά πόσον αυτή είναι μια διαφήμιση που τελικά πουλάει μπύρα, αν πίνουμε μπύρα από μπουκάλι 500ml σε γάμους και γενικά, αν η διαφήμιση ορθά απευθύνεται σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας ή γυναίκες ή τέλος πάντων που απευθύνεται και πολλά ακόμη.

Εμείς επιλέξαμε μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά σχόλια που είδαμε στα κοινωνικά δίκτυα και σας τα παρουσιάζουμε. Εσείς τι πιστεύετε;


















Με ένα κλικ στη φωτό μπορείτε να δείτε τις πρώτες αντιδράσεις στο twitter









TAGS: Marketing