ΟΤΕ: Εξελίσσεται το 11888
Το 11888 εξελίσσεται και, αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά εργαλεία, γίνεται ο προσωπικός βοηθός για τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 11888 εξελίσσεται και, αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά εργαλεία, γίνεται ο προσωπικός βοηθός για τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Intelligent Media συνεχίζει την ανάπτυξη διαφημιστικών δικτύων ψηφιακής σήμανσης στο χώρο της ακτοπλοΐας, μέσω της νέας συνεργασίας της με την Aegean Speed Lines.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλμα στη διαδικτυακή κινητικότητα του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα δημιουργεί η επικαιρότητα του μακεδονικού ζητήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Product Manager της Google, Philippe de Lurand Pierre-Paul παρουσιάζει τις βελτιώσεις που υλοποιεί ο τεχνολογικός κολοσσός, προκειμένου να εξασφαλίσει καλύτερο έλεγχο στις διαφημίσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Digital Analytics Summit είναι ένα διήμερο εκπαιδευτικό συνέδριο όπου θα παρουσιαστούν επιτυχείς πρακτικές πάνω στις τελευταίες Αnalytics τεχνολογίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CU αλλάζει σελίδα και ανοίγεται σε νέα δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Ε. Τζελέπης αναλαμβάνει καθήκοντα Οικονομικού Διευθυντή της Forthnet A.E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο SPORT24 προχώρησε σε συνεργασία με την παγκόσμια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Viber, δημιουργώντας SPORT24 community channel και αποκλειστικά αυτοκόλλητα για το Παγκόσμιο Κύπελλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ σχεδίασε πρόσφατα τη νέα καινοτόμα εφαρμογή κινητών τηλεφώνων “Traveler Rights GR”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη επίσημη δράση της νέας Εθνικής Συμμαχίας για την ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και της Απασχόλησης, η πρωτοβουλία της Google, ''Grow Greek Tourism Online''
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amazon αγόρασε ένα από τα δύο πακέτα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων που είχαν απομείνει στην Premier League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια έκθεση που παρουσιάζει τα προγράμματα, τα οποία έχουν σημειώσει πρόοδο στην αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων της βιομηχανίας των ειδήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory