Το PPN στοχεύει τους άντρες μέσω του Μουντιάλ
Σε λίγες μέρες ξεκινάει το FIFA WORLD CUP 2018 το οποίο θα διαρκέσει από 14 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λίγες μέρες ξεκινάει το FIFA WORLD CUP 2018 το οποίο θα διαρκέσει από 14 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Pink.gr, το νεότερο brand της Nextweb, ήρθε για να φέρει μία νέα πρόταση στα γυναικεία site
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχή χρονιά η 24MEDIA συμμετείχε στο ταξίδι αποστολής της ActionAid Ελλάς, ενισχύοντας δράσεις κοινωνικής ευαισθητοποίησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μάιος έκλεισε θεαματικά για το E-Daily.gr που αν και σχετικά νέο site, κατάφερε το Μάιο να κάνει ρεκόρ επισκεψιμότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωτιά για την DPG Digital Media στην κατάταξη των digital media publishers, έκλεισε ο μήνας Μάιος καταγράφοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη μεγαλύτερη έκθεση του κόσμου για τη ραδιοτηλεοπτική αγορά, που διοργανώνεται κάθε Σεπτέμβριο στο Άμστερνταμ, θα παρουσιαστεί φέτος το ερευνητικό έργο COGNITUS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Viber ανακοίνωσε νέα και πρωτοποριακά Chat Extensions (επεκτάσεις συνομιλίας), δίνοντας στους ένα δισεκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες νέους συναρπαστικούς τρόπους για να εκφράζονται και να διαχειρίζονται εύκολα τις συνομιλίες τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Project Agora, το κορυφαίο Native Advertising δίκτυο στην Ελλάδα προετοιμάζεται για το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου και καλωσορίζει τους Mundial Fans.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Nou-Pou.gr ανασχεδιάστηκε, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά και περνάει στη νέα εποχή του, ακόμα πιο δυνατό και πάντα φρέσκο, σαν τον αέρα των νοτίων προαστίων, από τα οποία κατάγεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε ένα νέο extreme sports βίντεο σε συνεργασία με την Red Bull και τον θρυλικό Bραζιλιάνο skateboarder Pedro Barros.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Huawei αποτελεί τη μοναδική κινεζική εταιρεία που συγκαταλέγεται στα κορυφαία brands του Forbes για το 2018 (The World’s Most Valuable Brands List 2018).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 850 φοιτητές συμμετείχαν στα σεμινάρια ψηφιακού μάρκετινγκ, που προσέφερε δωρεάν η Google στη διάρκεια του Φεστιβάλ «Σπούδασε» στο Γκάζι, στις 19 & 20 Μαΐου, στα πλαίσια της επιτυχημένης πρωτοβουλίας της Grow Greek Tourism Online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory